vineri, 3 iulie 2009

Ce este INJOY ?

Am fost ocupat cu sesiunea la master, avand ceva nervi pentru ca fiindca nu mi-a mers internetul. Am neglijat blogul cum era firesc in perioada asta de sesiune (o faceam si daca aveam net) si abia zilele acestea s-au deranjat cei de la Injoy sa repare cateva fire cazute.
I-am avertizat, ca ma vor cauta sa le platesc facturile, inca de acum 2 ani. Imi recunosc prostia facuta ca m-am induplecat sa le achit restanta pe circa 3 luni, si-am ramas tot la dansii. Insa, nu mai tine curvasareala lor.
 
Io, ca BOUreanu ce-am fost pana acuma, am acceptat "deal-ul", ca imi dadura neste discounturi, dup'un an de cand eram la dansii, firma unde-am semnat contractu' : IPF (preluata de INJOY-ul asta) ! O viteza mai buna ce era odata, o reducere la abonament, etc. Toate au disparut de cand INJOY a preluat IPF (Internet Progresiv Focsani, ce furniza internet acum 3-4 ani in Focsani.
Dupa care, a preluat INJOY toate retelele de cartier din tara si-au devenit numarul 3 pe piata de internet din Romania ! Ce m-a enervat, este ca am sunat pe banii mei, timp de 5 zile, peste o ora de convorbiri pe fix la call-center INJOY din Ploiesti. Si, nu au fost in stare, sa ma anunte, macar ca nu se poate interveni prompt! 

Drept pentru care, ma voi orienta la altul mai serios si fuck ceva pe INJOY si pe cablurile lor care pica la cate o ploaie sau ninsoare ! Deci in Concluzie : NU va abonati la INJOY ! Pe banii nostrii, NU trebuie sa-si bata joc de noi !

13 comentarii:

  1. Ce master faci? Bine ca ai terminat sesiunea, asteptam postari inspirate...pregatesc si eu ceva analiza surpriza:-).

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain fain ca ai terminat si cu sesiunea!! :) De acum va fi mai bine! cat despre provideri, mai bine il schimbi :).

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Codrin : masterul este "Studii Europene" pe administratie publica ! As fi vrut ceva pe stiinte politice sa mai studiez si altceva dar oferta din Focsani nu e prea diversificata !Nu stiu de ce, nu vom avea o vara prea linistita ! Daca va intelege asta si Crin, ar putea avea ceva sanse. Altfel, pare ca altii trag mai mult de el, decat ne lasa impresia "prezidentiabilul" ! Plus ca sunt si multi din PNL care se fac ca muncesc : Orban, Tariceanu etc.Astept analizele tale, Codrin si vom comenta, desigur, ce va sa vina din politichie !Uichend placut !

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mihaela : Multam fain, daaa...inca o sesiune la iarna si gata :DCu siguranta, voi merge in alta parte ! Cel mai probabil la UPC, tot am cablu si tel fix de la ei Din ce-am auzit, nu prea cade netul la UPC, mai am varianta si cu RDS da' as merge cu pachet de servicii la un singur operator !Uichend placut, Mihaela, multe zambete si soare mangaietor ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. putin cam modesti si nu stiu cand sa profite, visatori si increzatori in schimbarea clasei politice :))evident ca nu vorbeam despre mine mai sus :D eu "m-am scos" din politica asta, Conu' Dinu imi varsa banu' gros pe card, imi zice ce sa comentez, pe cine sa injur :)) Ba, cum spuneau unii, pana si numele l-am luat de la el :)) Aha...PS : FELICITARI pt rezultatul de la BAC, mane ;) Sa ia o vara linistita si suces la admitere !

    RăspundețiȘtergere
  6. ei, nu mai bate apropouri la "CRIN's TEAM" ! nu de alta, dar mai sunt unii individuosi pe "succesurile" altora ("succesuri in munca, dsigur" vorba ceea dintr-un film romanesc celebru) care mai frunzaresc blogul, si s-ar putea sa se prinda :))mai las-o moale si tu cu politica si campania, te implici prea mult ! sa nu cumva sa ajungi ca mine : de la prea multe iluzii, sa ai o gramada de deziluzii, Alex !am ajuns la un stadiu, draga Alex, in care sunt destul de pretentios si rumeg mai greu un candidat, o idee si anumite promisiuni ! BTW, ma refer in primul rand la PNL, nu de alta, sa n-am vorbe dup'aia cu unii !

    RăspundețiȘtergere
  7. S'apoi, nu pot fi critic la adresa PSD si PDL , atat timp cat nu recunosc gafele PNL, ezitarile sau ceea ce consider ca nu e bine. un exemplu banal a fost in campaniile trecute cand le-am zis ca nu-s de acord cu lipitul afiselor pe stalpi sau a esarfelor galbene desi toti procedeaza astfel. le-am sugerat unora sa initieze prin parlamentarii PNL un proiect de lege care sa interzica afisajul stradal in alte locuri decat cele permise de lege, anume panourile electorale. asta dupa ce am fost in Belgia intr-o vizita si-am prins chiar o perioada de alegeri, urmare a demisiei Primului Ministru, daca nu ma insel. sa fi vazut cat de putine afise erau, si, totusi, erau destule pt cine vroia sa se informeze. nu mai vorbim de mass-media, o alta sursa de informare. bine, dar la belgieni, risti sa devii jenibil si sa te priveasca precum un ciudat, daca le spui de "autobuze electorale", spaga data alegatorilor si mobilizare la urne.acum, la ultimile alegeri europene, am ramas mirati, multi dintre noi, cum pana noastra in Belgia sunt amenzi pt cei care nu se prezinta la vot, in cuantuum de circa 2-300 de iEpUROI pe cap de european furajat ! simplu, pt ca acolo, cetateanul constientizeaza acest aspect, nu are nevoie de mii de afise inutile si se informeaza el dspre candidati, platforme politice, program electoral etc !Asta vreau si la noi, sa terminam cu inutilele afise lipite pe stalpi (in prima faza) apoi si restul campaniei pe "out-door" cu tot ce inseamna ! m-am saturat de mizeria deja existenta, nu mai e cazul sa faca alta si partidele politice ! Uite si tu, campania e gata de 1 luna si gasim inca sute si mii de afise, care n-au fost curatate, date jos etc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da,tati,nici eu nu sunt de acord cu afisajul excesiv.Trebuie sa recunoastem insa ca romanul este neinformat sau dezinformat.Dialogul politician-alegator este respins din start de catre 80% din populatie,asa ca se ajunge la defrisare pt. afise.La 15 ani,cand am inceput,am vrut sa prind tot ciclul de alegeri consecutive si apoi sa trag linie.Ne auzim in vacanta ce va dura pana la locale. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. dialogul politician-elagator e respins pt ca majoritatea politicienilor nu stiu sa comunice ! majoritatea se ascund in spatele unor campanii pe "out-door" agresive, in loc sa incerce sa foloseasca beneficiile unei campanii "door-to-door" !

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu cum sunt campaniile la voi,dar noi incercam sa lucram cat mai mult la dialog.Promovam door-to-door-ul si proiectul "Crin's team" vine sa intareasca ideea ca trebuie sa lucram mai mult door-to-door.

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am spus, mai sus, ce gandesc eu, cum vad lucrurile ! daca PNL in VN intelege, e receptiv si foloseste "door-to-door", atunci e bine. asta pt ca pe "out-door", deja au renuntat la afise si banere, situandu-se cu f mult in urma PSD si PDL !campania "CRIN's TEAM" e ceva fata de care nu trebuie eu sa ma pronunt aici, mai ales fata de tine, Alex ! Dintr-un simplu motiv : am incredere ca ai citit proiectul, ca stii ce presupune si ca se va implementa la fl in toata tara. rezultatele pot diferi, e drept ! stiu ca a aparut si-n dezabatere publica, era si normal sa se scape la presa ! bafta ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)