marți, 21 iulie 2009

De ce a luat foc Laptop-ul lui Mircea Badea ?

6 comentarii:

  1. ha haaa, ce facatura!Deja se exagereaza media asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)).... super tare.....am fost la intrunirile anuale tinute de motociclisti…si c`am da in grupul in care e si hrubi…. eu sunt simona… dar prefer WildChild…. mi se potriveste mai bine:))…… cat despre ultima poza.. era 8 dim… abia facusem ochi… si oricum putin imi pasa de aspect… conteaza cu cine sunt acolo….:)))…. hava a hot summer too!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ AncKhiy : sincer, imi pare a fi o chestie regizata, cateva pocnitori, 2-3 pastile funigena, cat sa faca rating...altfel, omu' k spagatu' nu pare a fi prea afectat de distrugerea unui laptop, totusi...poate suna "a la taoria conspiratiei", nu stiu, imi plac emisiunile lui, doar ca uneori exagereaza si, are si mici manipulari si chestii subliminale care nu fac prea bine. o sa detaliez cateva aspecte despre M. Badea, intr-un articol pe blog, cat de curand ! consideratii personale...multam fain de vizita, te mai astept, daca-ti va face placere !o vara senina, zambete si soare bland :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Simona : interesante pozele cu acele motoare iar ultima e intr-adevar mai speciala : frumos peisajul din fundal iar tu, se vede, ca erai mai "chill" ! o sa te mai citesc, te-am adaugat in lista celor din Focsani, tinem legatura pe blog. imi place stilul sincer, direct si original adoptat pe blogul tau. keep blogging, WildChild ;)sar'na ca ai trecut p'aci, te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred ca e neaparat facatura, atatia oameni au patit asta, doar ca nu live!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iulia, se pare ca s-a devoalat intreaga "regie" cu laptopul lui Badea ;)asa ca, o sa te invit, sa comentam, in lumina ultimelor detalii, din ultima mea postare :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)