luni, 4 aprilie 2011

Taxi - Cele 2 cuvinte : Versiunea Femeilor :))

Cativa tineri creativi, open-mind, din Republica Moldova, atenti la ce se intampla in partea asta a Prutului, au realizat ceva fain.
Io am vazut prima data acest clip la tovarasul Cabral, dupe care am mers pe site-ul moldovenilor - CAF Films ! Mno, banui, ca va avea oarecare succes, pentru mandrele de pe plaiuri mioritice !

Pana acum, am avut parte de : Taxi - Cele 2 cuvinte :


Sunt curios, cum gasiti aceasta replica feminina, la versiunea originala a bajetilor de la Taxi ?


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=X44XoXyZbIk]

4 comentarii:

  1. E amuzantă replica , dar ne cam lasă fără............ replică ! Am văzut-o la tine pt. prima oară !

    RăspundețiȘtergere
  2. Vali, am observat un DETALIU foarte important : ce deosebeste acest clip de cel al barbatilor :)o sa-l spun mai incolo, doar ca prefer sa il aud intai de la o fata/femeie :Dpe blog, fireste :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ ermetica : ma bucur daca ti-a placut, e o idee reusita a fetelor ! merci si de vizita, te mai astept ! o zi buna ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)