miercuri, 22 septembrie 2010

DJ MAG - top 100 DJ in 2010 !


Azi e ultima zi in care mai putem vota in cadrul celebrului concurs organizat de catre DJ Mag prin care se desemneaza cel mai bun DJ din lume pe 2010.
Iata Top 10 - Dj Mag 2009 unde aflam cateva informatii despre fiecare dj prezent in topul mondial si votam pentru anul in curs.
Cei familiarizati cu aceasta muzica si cu poll-ul organizat de revista britanica, ne putem exprima votul si preferintele noastre foarte simplu : e nevoie de o adresa de email valida unde primim un link cu cele 5 optiuni facute. Dam un click pe link si se valideaza votul nostru :)

Pentru anul 2010 am precum vedeti in print screen-ul acesta, cu favoritii mei : Jono Grant, Tony Mc Guinness si Paavo Siljamaki ;)

Un clip superb intitulat "A year in the life of Above and Beyond" - facut special pentru cei care apreciaza muzica britanicilor. Ne putem rezerva 2 minute pentru ca, dupa 2 ani in care au ocupat locul 4, sa-i ajutam sa urce mai sus, pe podium ;)


Chiar daca nu ascultati frecvent acest gen de musica...
Ce DJ vis e pare mai cunoscut ?
Voi, cu cine ati vota(t) ?

UPDATE : am gasit si alte promo-uri facute pentru DJ MAG - Top 100 pe 2010 ! Redau, mai jos, cateva clipuri, in ordinea in care am votat eu :

1. Above and Beyond
2. Armin van Buuren
3. Gareth Emery
4. Tiesto
5. ATB

 

 


2 comentarii:

  1. io votai asa1 armin van buuren2 above&beyond3 tiesto4 super8&tab5dash berlin

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu de ce, dar vad ca David Guetta e vazut din ce in ce mai bine... mie nu-mi place chiar asa de mult.finlandezii de la Super8 and Dj Ta imi plac si mie f mult. mai ales pt piesa f faina "IRUFUSHI" ;)apropos, Baculet, Paulica van Dyk, oare pica tare anul asta, ce zici ?vad ca nimeni nu-l mai ia in seama. de la albumul "In Beetwen" nu a mai scos nimic, cu toate ca nici asta nu a fost prea stralucit. dar, stii ce, eu tot zic ca , la ora asta, PvD face seturi f misto.

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)