joi, 2 septembrie 2010

Cine este Dan Trofin ? O scurta caracterizare :)

Recent, am primit o leapsa, de la Valentina Maxim, la care m-am gandit mult daca sa raspund. Am gasit 5 trasaturi ce ma caracterizeaza si cu care ma simt confortabil :



1. Nu iau decizii pripite / nu reactioneaz la cald.

In majoritatea situatiilor din viata, am luat decizii bazate pe rationament si nu pe instinct. Nu sunt o fire conflictuala sau vindicativa/razbunatoare si nu tin suparari. Sunt destul de tolerant, iert (prea) usor si uit repede. Insa, daca "sari calul" si profiti de toate acestea, greu ma mai convingi sa iti acord atentie vreodata.



2. Optimist incorigibil cu o stare pozitiva si simtul umorului.

Cu acestea am trecut peste destule situatii in care, metaforic vorbind, eram pe marginea prapastiei si aveam 3 optiuni : sa cad, sa alunec ori sa invat sa zbor... Altfel spus, prefer sa vad mereu partea plina a paharului. Deoarece nu retin usor bancurile, sunt genul care inventez situatii amuzante pentru a-i binedispune pe cei de langa mine pentru a le induce o stare de bine.



3. Dependent de prieteni, socializez usor si iau atitudine.

Sunt inconjurat de prieteni la care tine mult si cu care ma intalnesc frecvent, petrecandu-mi seri si weekend-uri, concedii si revelioane. Am nevoie, in jurul meu, de oameni frumosi la suflet si nu ma simt confortabil langa persoane ce nu au nimic de spus si asteapta ca lucrurile sa li se intample de la sine. Iau atitudine cand ceva ma deranjeaza sau cineva e nedreptatit, cred mult in forta grupului si sunt educat pentru a munci in echipa.



4. Atent la detalii, excesiv de ordonat si perfectionist.

Nu-mi place sa incep o treaba si sa o las neterminata, de aceea nu ma apuc de mai multe lucruri deodata. Dau o mare importanta lucrurilor marunte si gesturilor simple facute din suflet. Incerc, sa-mi depaseasc conditia, constient fiind ca trebuie sa ma adapteze la realitatile dintr-o tara unde lucrurile se misca in directia buna, dar cu mare dificultate. Dezordinea e ceva de neinteles pentru mine, totul e musai sa fie aranjat si ordonat : de la fisierele din calculator, la dulapul cu haine si locul unde dorm :)



5. Pasiuni / Hobby : Sport - Politica - Muzica

Sunt domenii in care m-am implicat si cred ca ma vor preocupa si-n urmatorii ani.

 * Am practicat tenis si fotbal de mic, cochetand cu ideea de a practica atletismul cand am vazut ca nu prea am cu cine ma intrece, mai ales pe distantele scurte. De 1an si ceva, nu mai joc fotbal, din cauza unor probleme si e al naibii de greu sa stau deoparte... Cu toate acestea, ma simt excelent facand alergari la stadion.

 * Despre Politica, mai scriu si pe blog, uneori cam subiectiv, dar cu intentii bune. Cine ma stie, macar pe jumatate, poate spune mai multe, despre cat m-am implicat si cum am incercat sa aduc un suflu nou, alaturi de alti prieteni, in cadrul TNL Vrancea. Ce am invatat, dupa 10 ani in politica (dintre care si 4 ani in studentie) ? Nu trebuie sa abandonezi lupta, in ciuda actualilor politicieni indoielnici si sa nu sari etape in formarea ta ! Vine o vreme pentru fiecare, important e sa fii consecvent cu principiile si ideile tale.

 * Muzica e precum aerul. Ascult diverse genuri : pop, rock, electro si uneori chiar lautareasca, mai putin manele... Sunt fan al muzicii progressive-uplifting-trance si am noroc de prietenii cei mai buni care asculta si ei aceleasi ritmuri. Mergem frecvent (2-3 ori pe an) la concerte, prilej de evadare dintr-un spatiu incomod lipsit de distractii si-un orasel micut de provincie sufocat de discoteci cu muzica proasta. Am facut si 2-3 mixuri acum 1 an si ceva, timp in care DJ PATRICKdan a cam frecat menta :)) Dar, pregatesc ceva in zona asta, dupa ce mai exersez, ca nu-i usoara joaca de-a DJ-ul.



PS : am raspuns, pana la urma la leapsa, dintr-un exercitiu de sinceritate cu voi, cititorii mei ; motivat fiind si  poate de faptul ca azi e ziua mea de nastere :) Leapsa sa mearga la Adi Mangu, Gigi Mihalache , Alexandru Marin , Razvan Pop si Codrin Scutaru.

12 comentarii:

  1. @ Adi : merci QQ, nu uita ca ti-am dat si tie p leapsa, primita de la colegii mei :)@ Iulia : saru'mana ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. la aniversare...exercitiile de sinceritate vin mult mai usor ;)...la multi ani!...si fa oleaca de dezordine, macar azi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hihihi La multi ani si sa fii sanatos, iubit si sa te distrezi macsim!>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  4. merci frumos, Laura ! stai linistita, fac dezordine frecvent...ca sa pot ordona mai bine lucrurile :p

    RăspundețiȘtergere
  5. hi-hi, saru'mana, mandro :pVali si U sa ai bafta multa la anul in vara, sa zambesti in continuare la fel de frumos si sa fii implinita ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Desi ti-am urat ieri "La multi ani!" iti mai urez si azi o data. Felicitari pentru trasaturile enumerate, iar referitor la prieteni ... da mai bine putini si de calitate decat multi si "neadevarati", si e foarte important si greu de gasit prieteni frumosi la suflet. Referitor la "muzichie" daca aveam si eu alta situatie financiara mergeam si eu la concerte cu voi daca ma-ti fi luat bineinteles :P ... Cat despe "DJ-iala" eu super fain si relaxant sa stai sa cauti piese si sa le combini intr-un mix. Eu fac ceva incercari si am ajuns deja la Episodul 5 :))))) E fun. Apucate si tu ca sa am cu cine schimba pareri :P. Si ca sa-mi fac nitica reclama pe www.ExperienceTransa.blogspot.com gasiti micile mele "jucarele mixate" ... sau ma rog... tentative.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaa si am uitat sa-ti spun felicitari pentru optimismul tau pe catre eu din pacate mi l-am pierdut si am devenit mai realist... poate din cauza ca imi merge destul de prost in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ catalin : multam fain, de urare !@ laurentiu : merci pt felicitari !cat despre treaba la care ma voi angaja in scurt timp, "DJ-iala", sa-i zicem, o voi lua in serios, in conditiile in care imi gasesc ceva scule mai bune de mixat, voi intelege neste treburi inca ramase tabuu pt mine din zona progamelor de mixat pe calculator...mi-am notat adresa ta in Goagal Ridar, ca sa fiu la curent cu toate seturile tale si o sa schimbam pareri si informatii ca sa ne iasa bine treaba ;)deocamdata nu spun nimic, dar e un proiect la care lucrez, in zona asta, gandit de ceva vreme ;)dar ma bucur sa aud ca ai inceput sa mixezi si tu, sa nu uitam ca si Adi Mangu - colegul nostru, face treaba asta de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, sa fii iubit si sa tintesti cat mai sus! ps: cand dai berea?:))

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)