luni, 25 februarie 2013

Facebook Spam - Profile View Tracker : video-tutorial





Duminica dimineata am primit, precum multi dintre voi, primele etichetari ale unora de pe Facebook, carora le-am dat spam si i-am scos din lista de prieteni !
Dupa pranz, aceast val a luat proportii, pana spre seara am vazut si la alti prieteni aceleasi etichetari. In plus, fata de mine, lor le-a aparut pe profil poza din dreapta - aplicatia care genereaza etichetarile.

Ce trebuie sa faceti ? Stergeti eticheta si dati Report as Spam ! Ca sa nu mai aveti probleme cu persoane ce va posteaza pe pagina voastra tot felul de tampenii, va las un pont mai jos ! Securizati-va profilul si decideti voi ce aplicatie sa fie afisata pe wall. Pentru aceasta, faceti urmatorii pasi recomandati in acest video-tutorial !

Pentru cei avizati care nu au avut astfel de probleme, cititi la Zoso - care este scopul acestui Spam din weekend de pe Facebook ! Sa imi spuneti daca aveti alte sfaturi mai bune in legatura cu subiectul propus. Succes :)




2 comentarii:

  1. Sunt multe astfel de aplicatii, dar ele nu sunt reale

    RăspundețiȘtergere
  2. 'ca nu sunt reale si sunt multe, e clar .. m-ar interesa : daca ati avut probleme recent ? ce alte solutii folositi pt a va proteja de ele ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)