sâmbătă, 9 februarie 2013

Armin van Buuren, Willem-Alexander, Maxima




Armin van Buuren, Printul Willem-Alexander si Printesa Maxima. Poza transmite entuziasmul, tineretea si frumusetea unui cuplu regal dintr-o tara (Olanda) cu o monarhie care sunt model pentru mine si multi cei care vedem altfel Romania !

Despre Armin van Buuren am scris multe pe acest blog ! E cel mai bun DJ din lume 4 ani la rand si DJ meu preferat. Am avut sansa sa il cunosc in culise la un concert si am facut o poza cu Armin van Buuren in anul 2011 !

Poza a fost incarcata cateva zile pe profilul lui Armin van Buuren de pe Facebook. Insa, in urma unei documentari absolut fireasca pentru a scrie un articol corect, am cercetat si am aflat ca poza a fost facuta in Septembrie 2009.

Este vorba despre petrecerea organizata de catre Guvernatorul din New York Island la Water Taxi Beach. Melodia pe care o auziti voi pe fundal, facea furori in 2009 : Ramsterdam - Ram (Jorn van Deynhoven Remix). 

 

Sper sa avem peste cativa ani un DJ roman de top mondial care sa faca ceva similar - o poza alaturi de tanarul Principe Nicolae de Romania si aleasa lui, intr-o ROMANIE TANARA, DETERMINATA si FRUMOASA precum cuplul regal olandez :)

Scurt istoric - cateva date interesante :

Pe 30 martie 2001 a avut loc nunta Printului Willem-Alexander cu Printesa Maxima. Acum ateva zile - pe 28 ianuarie 2013, venerabila Regina Beatrix a Olandei s-a retras de la tron - dupa 33 de ani in care a fost in fruntea statului olandez si a avut una din cele mai lungi domnii intre monarhiile europene. Anul 2002 a adus despartirea Reginei Beatrix de Printul Claus care a murit in acel an.

Pe 30 aprilie 2013, Beatrix ii va preda stafeta fiului ei intr-un cadru oficial, intr-un context cu multiple semnificatii : in acest an 2013 - Regina actuala Beatrix va implini varsta de 75 ani ! Tot in 2013, monarhia olandeza va aniversa varsta simbolica de 200 ani de cand conduce cu succes (dupa cum puteti vedea si voi) statul olandez !



Un lucru interesant de aflat, ca o dovada ca Olanda ramane o tara atipica (in sensul pozitiv), este ca la ei nu s-a pus niciodata problema acordarii prerogativelor supreme ale sefului statului unei .. femei ! Ceea ce, in Romania (o tara balcanica, misogina si lipsita de viziune), e un lucru inca (din pacate) greu de acceptat !

In lipsa unui proiect national de mare anvergura, nu reusim sa ne afirmam si promovam eficient identitatea nationala in suma valorilor europene, respectand principiul de constituire al Uniunii Europene - "Unitate in Diversitate"

Prin urmare, inca e de actualitate, ideea centrala dintr-o carte fundamentala pentru mine : "Schimbarea la fata a Romaniei" - Emil Cioran : pe care o consider un fel de biblie (carte de capatai) a poporului roman care vrea si spera la altceva de la aceasta tara care rataceste in istorie in cautarea si afirmarea unor idelauri care sa se rupa de trecutul in care am stat in genunchi, visand la un viitor demn !

Aflati ca viitorul Rege al Olandei - actualul Print Willem-Alexander, este primul rege olandez care va conduce tara dupa 123 ani (!!) in care la conducerea statului s-au aflat doar Regine !! Asta numesc eu, o tara emancipata, libertariana, moderna - stapana pe destinul ei si, care trebuie sa ne serveasca ca model, daca vrem sa evoluam !

Olanda e o tara aflata intr-o continua evolutie, cu mentalitati deschise, care si-a aparat bine interesele in istorie. Una dintre primele pe truda careia s-a creat Uniunea Europeana. Ascult si promovez Muzica Trance pe celalalt blog al meu - dj PATRICKdan : acesta este un alt argument din perspectiva unora dintre cei mai buni DJ din lume - dj olandezi !

Sunt curios, ce tari va servesc voua drept model ? Mie imi place tare mult, Olanda :)  

2 comentarii:

  1. octombrie 2011 armin van bureen sala palatuli a fost de vis

    RăspundețiȘtergere
  2. dincolo de show, raman cu amintirea deosebita cand l-am intalnmit pe Armin van Buuren in backstage, am schimbat cateva vorbe si am facute poze :)ai fost acolo si tu, Razvan ? ce moment ti-a palcut mai mult ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)