joi, 28 februarie 2013

Blogosfera Vrancea - 3 ani de existenta in online



Scriu pe acest blog din 15-10-2007 dar data de 27-02-2010 a fost momentul in care am inceput sa constientizez unele lucruri printre care : atitudinea si implicarea in chestiuni publice de impact local pentru comunitatea in care traiesc. Aceasta zi amarcat "debutul" oficial in grupul pe care l-am consolidat si in numele caruia activez azi in online. Pe 27 februarie 2010, un lucru fain ni s-a intamplat, venirea in Focsani a lui Chinezu, Stefan Murgeanu, Claudiu Ciobanu, Marius Matache, Vlad Dulea. Cu aceasta ocazie, nasii nostri oficiali in online s-au branduit cu un nume fain DreamTeamRo - moment ce a marcat si pentru ei botezul grupului si debutul in aceasta formula de succes in online. 

I-am avut mereu aproape pe nasii nostri, astfel : in 2011 cand am aniversat 1 an in blogosfera. Si anul trecut cand am primit certificatul de botez din partea DreamTeamRo. Din activitatea zilnica de pe blog, retele sociale si offline, vrem sa dovedim, impreuna cu colegii mei, ca Blogosfera Vrancea e motivata si dornica de a deveni cel mai important si puternic grupuri de presiune in comunitate. Vrem sa devenim o voce publica importanta, un partener serios si puternic al celor care vor sa schimbe lucrurile in jurul nostru. 

Azi, e cea mai buna zi - spune Cristian Florea : colegul meu blogger proaspat student de Bucuresti unde ne reprezinta cu cinste - o marturisire la care subscriu si eu - ocazie cu care va invit sa ramaneti aproape de initiativele noastre si in acest an 2013. Cu aceasta ocazie, va reamintesc urmatorul proiect major din calendarul nostru pe il coordonez impreuna cu colegul blogger Tudorel Bezea. Pe 23 martie 2012 planuim pentru a doua oara in judetul nostru sa marcam un eveniment ce are loc concomitent in toate orasele mari din lume - EARTH HOUR 2013 Vrancea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)