miercuri, 9 februarie 2011

Ziua de Naştere Inversată !

V-aţi gandit, pănă acum, cum ar fi să vă sărbătoriţi "inversată" ziua voastră de naştere ? Să mă explic, eu sunt născut pe 02-09 (septembrie) şi, dupa ideea de mai sus, azi : 09-02 (februarie) e "ziua mea" inversata :)


Mno, rostul acestei postări, nu e sa primesc felicitări ci, să vedem, dacă s-a mai găndit cineva la lucrul ăsta, oarecum nou. În mod firesc, cei care v-aţi născut după data de 12 a lunii, nu sunteţi "eligibili" in jocul ce vi-l propun azi dar, sunteţi liberi, să vă exprimaţi :)


De asemenea, aceasta este primul meu articol, redactat şi postat direct de pe telefonul mobil. Sper, că este lizibil şi, nu este viciat dpdv tehnic ! Diacriticile, pe care voi încerca să le folosesc mai des, sunt cireaşa de pe tort ;)


Voi, cănd vă serbaţi ziua de naştere inversată ?



17 comentarii:

  1. pentru cei nascuti in zile dupa data de 12 se poate aplica un artificiu de calcul si anume sa aduni cele 2 cifre ale numarului.eu daca sunt nascut pe 19.11 poate fi 11.10. Eu cred ca prin ideea asta vrei sa gasesti o justificare ca sa mai ai o zi cu "beutura" :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite o idee buna pentru cei născuţi după ziua de 12 :)Bibicule, cum mă provoci tu să recunosc ceva ce nici nu mi-a trecut prin cap. Or să zică unii, că baieţii nu-s vrednici şi de alte lucruri mai profunde care să le înnobileze fiinţa :) Doar de "...beutură. Şi, fumei" - vorba celor de la L.A. :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu m-am gandit :)) si totusi sunt nascuta pe 11.01 deci as putea sa-mi serbez ziua pe 01.11:))

    RăspundețiȘtergere
  4. e dreptul tau, Vali ;)crezi ca ar fi ceva deplasat ? bine, nu e musai mare petrecere dar, ca fapt divers, poti retine data asta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as fi la cei care nu se incadreaza, ca har domnului, sunt doar 12 luni, nu 23 :DBine te-am gasit, multumesc pentru votul de pe Polimedia, imi place ce-am gasit aici, o sa revin, promit :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Teo, in cazul tau, se aplica ce a spus Laurentiu : facem 2+3 ziua de nastere si aflam luna inversata - Mai :)Pe Polimedia am pierdut multa karma, in ultima vreme. Acum incep sa strang iarasi 25 pentru a putea posta la Mircea. Multam fain, pentru vizita facuta, promit si eu ca te voi vizita ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Andra, cred ca inevitabilul trebuia sa se produca si sa avem un exemplu ce nu poate fi transformat. In cazul asta, am decis : ziua ta inversata va fi una speciala, inversam cifrele si 01-01 (1 ianuarie) va deveni 10-10 (1o octombrie)E mai bine, acum :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dane, o lasam pe a ta asa 02.09... si o inversam numai pe a mea 06.09 :))):)):)):)) ca la C.N.P. ... sa fim nascuti amandoi in aceeasi luna :)) doar ca eu sunt mai "intarziata". cred ca imi convin caracteristicile zodiei "fecioara", mai ales cele pozitive :D "Modest, obiectiv, meditativ, cu un simt pronuntat al datoriei, nativul Fecioara poate fi un bun savant, contabil sau critic, pentru ca are o capacitate analitica deosebita. Este un om rational, foarte atent la detalii. Actioneaza cu grija si corect, dar are o atitudine critica.Nativul din zodia Fecioara iubeste natura si studiul. Apreciaza viata simpla si nu îi plac experimentele. Mizeaza mai degraba pe rabdare si perseverenta decât pe aventura si speculatie. Îsi planifica afacerile pe termen lung. Are talent pedagogic."

    RăspundețiȘtergere
  9. ar mai fi cateva, sper sa nu ma dai de gol sa nu dea navala mandrele :)oricum, multumesc pentru laudatiae, Neti Sandu :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Gata , m-am scos si eu...din moment ce sunt nascuta pe 21.11 si folosind artificiul de mai sus, inseamna ca ziua mea inversa va fi in 11.03.2011...super!!!!!! Dane, sa vad pe unde scoti camasa,pentru ca va trebui sa-mi iei cadou...hihihi

    RăspundețiȘtergere
  11. am observat ca sunt cam "anonima":)))..e cazul sa ma desconspir sau ba?;)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Anonim : daca dragii mei cititori "anonimi" si-ar da un nume, ar facilita comunicarea dintre noi pe blog si-as stii cand e vorba despre Mariana, sau altcineva :D

    RăspundețiȘtergere
  13. asa ar fi corect, sa nu se intelega ca am fi perfecti, noi nativii din zodia asta :)ma rog, pentru cine are rabdare sa faca compatibilitati intre zodii si se incred in astre. pe mine nu ma pasioneaza zona asta, desi stiu ca mi se potrivesc cateva din cele spuse de tine mai sus si cateva inca nedevoalate ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. ah... eu ce sa zic... ca, de fel, mi-s gemeni... deci in mine-s doua (una rationala, una visatoare)... sa vezi numa' ce lupta se da continuu: cand vrea una, nu vrea cealalta... cred ca ma las de mine :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Rationala si Visatoare... Din ce spui, inteleg ca esti precum un telefon mobil cu 2 SIM-uri ! Important e sa ai semnal si sa fii gasita, cand cineva vrea sa vorbeasca cu tine :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)