vineri, 25 februarie 2011

Blogosfera Vrancea si DreamTeamRo - 1 AN !!






Ne-am simtit atat de bine la Irish Pub Focsani, unde am organizat la sfarsitul anului 2010 - FaceBook Meet "de Craciun", incat am ales aceeasi locatie pentru evenimentul de maine dimineata, incepand cu ora 11,00 !
Ca atare, am vorbit cu doamna Violeta care a fost la fel de amabila si am facut o rezervare pentru 25 de persoane. Dar, e de asteptat, sa depasim aceasta cifra, din confirmarile ce le avem pana la aceasta ora.
Prezenta DreamTeamRo, cei care ne-au nasit acum 1 an este onoranta pentru comunitatea bloggerilor din Vrancea. De asemenea, si pentru prietenii nostri, este vorba despre aceeasi aniversare de 1 an de existenta oficiala in OnLine :)
Colegul meu, FloreaCristian, a scris mai multe despre ce ne-am propus, va invit sa urmariti si acolo discutiile noastre.
De asemenea, nu uitati de BLOGOSFERA VRANCEA - grupul ce l-am creat pe FaceBook, pentru a comunica intr-un cadru exxclusiv al bloggerilor din comunitatea noastra. Acolo, puteti face confirmarile  pentru intalnirea de maine dimineata si urmari discutiile noastre.


6 comentarii:

  1. voi chiar sunteti activi in offline sper sa va calcam si noi Braila-Galati ... pe urme!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pato, deja ne gandim, cum putem ajunge sa fim luati in seama, atat de advertiseri, cat si de comunitatea locala (cetateni, presa scrisa, institutii publice si firme pentru un parteneriat). eu asa as vedea lucrurile, pe viitor, in contextul in care blogosfera locala va creste fulminant.multa bafta si tie, alaturi de colegii tai. inteleg, ca esti din Braila, nu :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)