duminică, 20 februarie 2011

Renate Weber, Chinezu, Revista Biz si Rosia Montana !





V-am cunoscut, doamna Renate Weber, in felurite randuri : Bruxelles (2008) la Parlamentul European, in ocazii private, seminarii politice, etc. Inafara aparitiilor dumneavoastra in massmedia, care au fost la indemana oricaruia dintre cei care ne interesam de ce se intampla in jurul nostru.

Ma surprinde, intr-un mod NEplacut, abordarea domniei voastre, la nivelul respectarii unor (minime) principii fundamentale pentru un jurist/parlamentar european ; in cazul de fata : "prezumtia de nevinovatie" !!

Pot sa spun, ca mi-ati lasat o impresie extrem de buna, pana acum. A(vea)m certitudinea unei pregatiri profesionale la un nivel extrem de inalt, o expertiza solida la nivel social-politic-institutional, cat si  probitate morala, peste media "pietei" din politichia mioritica !

Ce m-a determinat, sa scriu, despre domnia voastra ? Poate faptul ca mi s-a acrit de aceleasi fete triste/palide si komunisti manjiti in culorile democratiei, "tatucul providential" si "bufonul pitic" grabnic executant al directivelor cotroceniste, contractele pe bani publici intre actorii politici din toate partidele, etc...

De data asta, a contat si ce a scris un om pe care-l respect - Cristian China Birta ! Pentru cititorii mei, dati-mi voie, sa fac un preview al articolului ce m-a determinat sa am aceasta pozitie :
În urmă cu vreo 2 săptămâni am plecat la Bruxelles invitat de cei de la Revista Biz să îi ajut să facă un număr special cu capitala Belgiei. Motivul prezenței mele era că mă mai pricep cât de cât la politică și urma să mă ocup de niște interviuri cu europarlamentari. Ceea ce am și făcut. Inclusiv cu dumneavoastră, căci recunoașteți că v-am părut simpatic și că, mulțumim frumos, doamnă, v-ați rupt vreo 40 de minute din prețiosul dumneavoastră timp ca să ne oferiți galactica șansă de a vă lua un interviu. Bun, dar de aici începe supărarea dumneavoastră. Căci mă acuzați că nu v-am informat, atunci când am făcut interviul, că revista ar fi fost sponsorizată de Roșia Montana Gold Corporation sau ceva de genul acesta. Moment în care, cu o scârbă masivă pentru că m-ați făcut mincinos fără a avea minimul bun simț să vă documentați, fac următoarele precizări :
Faptul de a fi provocat aceasta reactie, din partea lui Cristi China Birta, ma face sa ma gandesc, ca nu a beut omu apa de la caine, n-a innebunit subit !  Mai ales, cand stiu ca si el va simpatiza si va aprecia pentru multe dintre calitatile dumneavoastra...
Inteleg(em), ca nu doriti sa va asociati imaginea cu Revista Biz, care ar primi finantare din partea Rosia Montana Gold Corporation (RMGC) ! Stim asta, mai ales dupa episodul nefericit din cadrul grupului parlamentar al PNL din cadrul ALDE, de anul trecut, cand nu v-ati raliat, pozitiei doamnei Adina Valean, colega dvs de partid ! Ok, RMGC e un subiect sensibil, fata de care dvs ati dovedit verticalitate, but that's not the point... 
Ma gandesc, daca vine cineva precum Chinezu cu notorietate in OnLine-ul din Romania sa va ia un interviu, nu cade in sarcina lui sa va informeze ca NU colaboreaza cu revista Biz ! In nici un caz, nu cred ca e oportun imaginii dvs, sa va precipitati in a-l suspiciona de "colaborationism corporatist", ca sa zic asa ! 
Respectuos, ii poftesc si pe cititorii mei, sa citeasca intreaga poveste pe blogul lui Chinezu ! Si comentariile ce au starnit uimirea multora dintre cei care am luat act de pozitia doamnei Renate Weber ! In nici un caz, intr-un mod liberal, mai degraba unul discretionar/autoritar, fara argumente si respectarea "prezumtiei de nevinovatie" !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)