marți, 25 mai 2010

Wine BlogMeet !



Duminica, bloggerii din Vrancea, utilizatori de Twitter, alaturi de cei care isi vor face cont pentru ciripeala, am participat la WineTweetMeet. Asa cum era de asteptat, bauturile au fost berea si sucul, sticla de vin adusa de Dan Brasov stand pe masa doar pentru a nu supara zeii blogosferici si zeitele twitt-osferei.

Locatia a fost primitoare, cele 2 mese pe care le-am rezervat inca de vineri pentru 10 persoane au adunat pana la urma vreo 15 bloggeri. Discutiile au fost diverse, s-a vorbit mai putin despre Twitter si rolul important ce-l are in promovarea articolelor fiecaruia dintre noi, la fel despre ReTweet ca o mana intinsa unui coleg care are de promovat un link interesant.





Am stabilit cateva puncte esentiale pentru viitorul apropiat : o intalnire a noastra in Crang, alta la Centrul de Limbi Straine din Focsani, urmate de ceea ce va fii Vrancea BlogMeet 2 ! Colegi noi au participat si i-am vazut entuziasmati, blogosfera vranceana avand resurse nebanuite, sentimente sincere si dorinta de voluntariat fata  de cateva proiecte ce ne vor apropia si mai mult ca grup si prieteni.


12 comentarii:

  1. sper sa iasa bine cand vom merge in crang:>

    RăspundețiȘtergere
  2. io tot citesc despre sticla de vin...da' unde era...ca n-o vazui...

    RăspundețiȘtergere
  3. Shmen, pentru o prima intalnire, poti spune si asa, de acord cu tine :)din punctul meu de vedere, se putea si mai bine !

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu abia astept sa mergem Ioana, am putea, sa ne revedem si mai des ;)nu uita de pufuletiPARKmeet :D

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm, vrei indicii :Dse regaseste intr-una din pozele de mai sus ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mirolara,Asa-i ca daca o vedeai o desfaceai tu ca sa salvezi putin tema intalnirii?

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Mirolara & @Alibusdata : viitoare vom sta la o masa rotunda pt o mai mare transparenta si vizibilitate :)nu uita sa vii si tu Alibus, pentru ca Mirolara s-a integrat deja in grup ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Intr-adevar, a fost foarte frumos!stept cu nerabdare proxima intalnire...

    RăspundețiȘtergere
  9. @alibus. eh...mai intai iti ceream parerea :D si apoi ...ma aruncam :) in degustare ...

    RăspundețiȘtergere
  10. pana la urma cand e intalnirea viitoare? din ce se scrie pe bloguri lucrurile sunt usor confuze pentru mine...si nu, n-am baut nimic. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Alibus : am convenit sa ne vedem in weekendul din a doua saptamana din iunie. cel mai probabil, pe 12 iunie - sambata.

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)