sâmbătă, 22 mai 2010

Bloggerii in Times Pub din Focsani !





Bloggari si tweeteri vrancenii, ne vom intalni, pentru a 2-a oara, sub simbolul provinciei iEUROpene Vrancea - "Wine" - la TIMES PUB Focsani, maine - Duminica 23 mai 2010 : ora 17,00 ! 
Dupa ce am discutat cu Dan si Grim, am mers aseara, sa fac rezervare si-am rezolvat cu Liviu de la Times, pentru un separeu in partea din stanga locatiei. Langa plasma, avem 10-15 locuri lejereanu, se pot uni mese fara nici o problema. Io is de principiu ca toata lumea e invitata, n-ai cum sa nu stii de "marea ieseala" de duminica, nu-s necesare invitatii personale.
Pana acum, am convins sa ni se alature, un prieten recent intrat in blogosfera - Adi. Mai ramane sa-mi confirme si mandrele de la Marasesti (Sim, Geani si Gabi) care sper sa ajunga de data asta. Unora dintre voi, o sa va las un mesaj pe mail/blog, mai putin celor care oricum ati luat deja cunostinta si-am vorbit pe tema asta in ultimile zile.

UPDATE - ID-ul meu @DanTrofin unde ma puteti gasi pe Twitter.
Week-end haios, zambete si soare ;)



2 comentarii:

  1. Buna ziua,Realizez o cercetare sociologica care implica raspunsul blogerilor. Va rog sa imi raspundeti la chestionarul din link-ul de mai jos.Multumesc foarte mult !https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHBLWUc1eWM4TnYzdXhCUG82NVBCRnc6MQ&ifq

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am raspuns acelui questionar, Marian, cu multa placere !sper sa te ajute, multa bafta si te mai astept p'acilea ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)