sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Salut, 2010 !

A venit si 2010, de ceva vreme, doar ca am prestat din greu la cateva referate si acum ma ocup cu lucrarea de disertatie. Din aceste considerente, timp p'acilea pe(ntru) blog am avut putin spre deloc. Bine, nu mai zic, ca am vut probleme cu Windows-ul, acum vreo 3 saptamani, care nu-mi dau pace nici acum, taman cand am mai mare nevoie de calculator.
Un amic m-a ajutat si mi-a instalat o varianta din 2002, iar pachetul Office e din 2007. Bai nene, e belea Office-ul din 2007, cu toate inovatiile si spectaculoasele butoane si optiuni, eu tot pe ala din 2003 il gasesc mai util si usor de folosit. Iar ca browser, am (avut) ultimul Explorer care, apropos : It really sucks, trust me ! Sa nu vi-l puneti, se incarca extrem greu. Asa ca, tot la Mozilla m-am orientat, fiindu-mi de mare ajutor prin extensiile minunate, binecunoscute celor care il folosim frecvent.
Inca putin si dup'aia reiau activitatea pe blog, mai ales ca am lucrat acum o luna la un lay-out pentru 2010. Si cum habar n-aveam ce-i ala "blog" acum 2 ani juma'te, sunt pe cale sa invat si cum se insereaza o noua "infatisare" la bloaga mea. Intentionam, de mult, sa pun o varianta cu 3 coloane si am gasit una interesanta, pe care o voi pune la punct, in scurt timp. E posibil sa o lansez asa, urmand sa ii aduc modificari pe parcurs. Mai vedem, si asa mi-am prins urechile pe partea tehnica, cred ca-i dau drumul in curand...
Imi doresc de la 2010 mai multe realizari profesionale, in ciuda anului greu ce se anunta (cel putin pana la toamna), sanatate si bucurii din lucrurile simple. Ceea ce va doresc si voua, alaturi de cei dragi, celor care m-ati onorat cu prezenta, comentariile si suportul vostru, de cand interactionam p'acilea...
S'avem un an minunat, zambete si soare :)




6 comentarii:

  1. Te salut din nou!Vad ca iar ai probleme cu windowsul... ceva tipic pentru xp. bine ca am reusit sa ma trec pe windows 7 care este mult mult mai stabil care daca nu ma multumeste pe deplin nici asta. Cat despre office eu miam bagat de mult picioarele in el si acu inclin spre softul GRATUIT de la Sun, adica intra mai bine pe http://www.openoffice.org/ care stie sa faca tot tot tot ce stie si offieceul cu bani si este compatibil si ci officeul. Deja microsoft se simte foarte amenintat si se gandesc si eu la variante free. cat despre browser ti-as sugera sa incerci pe cel de la Google Chrome. eu pe asta il folosesc desi nu are celebrele extensii pt Hattrick :). Mozilla nu ma mai satisface, se incarca greu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Laurentiu, n-am incredere deplina in tot ce apare, in ce e nou. eu prefer sa lucrez cu programele mai vechi care si-au dovedit utilitatea si performanta. de genul Xp si Office 2003, probabil cea mai buna combinatie ce-a existat pana acuma.cat despre OpenOffice il am si eu, este ok, doar ca imi da niste erori, intrand in conflict cumva cu Office-ul meu. puii mei, nu ma pricep grozav...am gasit insa altul si mai grozav, care nici nu mananca resurse multe : e vorba de Portable MS Office 2003 - are abia 90 de mb, pe langa un 400-500 cat are un Office. cu atat mai bine pentru partitia "C" :)cat despre Uindous, am avut ceva virusache's care s-au spart in figuri taman la mine si m-au lucrat cand aveam nevoie de calculator.o sa salvez tot de pe C si D si apoi merg sa ii fac o reinstalare adevarata. pana atunci, m-am multumit, cu o reparare la un coleg care m-a ajutat in privinta asta. intentionez sa-i trag si-un hardulet ca al meu are abia 80 Gb, asa cum l-am luat initial acum 3 ani. Google Chrome ? da, merge destul de bine, mult mai binde decat ultimul Explorer, doar ca extensiile au si ele rolul lor. Mircea, colegul care m-a ajutat, mi-a recomandat Opera, avand la fel, extensii utile si la fel de rapid precum Mozilla.Mno, ce sa zic, cel mai bun browser, dupa mine, este ala pe care stii sa-l folosesti la capacitatile lui, cu care te-ai obinsuit. pe principiul "drumul cel mai scurt, e ala pe care-l cunosti cel mai bine" :)Bafta si succes in sesiune, sanatate si-un an grozav !Da un semn cand vii p'acasa, avem ceva treaba la inceputul lui februarie, daca ai terminat cu sTResiunea ;) vorbim pe YM, detalii !

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, multam !am reusit sa schimb putin aspectul p'acilea ; uneori si ambalajul are rolul lui :)chiar azi, am facut schimbarea radicala ; concidenta cu aniversarea voastra, asa ca un La Multi Ani intregii redactii din partea mea !

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa incerc MS Office- m-ai facut curios.Am gasit foxtrick si pt google chrome ceea ce ma bucura enorm.E super si opera dar parac mai mult imi place simplitatea lui chrome.Cat despre sesiune iti urez si eu tie bafta. Incep de saptamana viitoare, acum sunt in presesiune care e mai grea decat sesiunea. Sesiunea o termin pe 5 februarie apoi VACANTA.Succes si tie !

    RăspundețiȘtergere
  5. pai e bine, daca termini pe 5 :)inseamna ca pe 6 esti in Focsani, nu :)hai ca vorbim pe mess, salut !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)