joi, 31 decembrie 2009

Love Actually : Keira Knigtley, Emma Thompson, Claudia Schiffer, Rowan Atkinson, Hugh Grant, Liam Neeson, Colin Firth, Billy Bob Thornton





1 - De Sarbatori, revad "LOVE ACTUALLY" - un film superb din 2003. Unul dintre cele mai bune pentru astfel de momente, cu o distributie excelenta. 

Plus ca e britanic, ceea ce face diferenta pentru mine iar actrita mea preferata Keyra Knightley (interpreta din "Mandrie si Prejudecata") are un rol foarte fain.




2 - Asa cum am promis la ultima postare, o sa fac cateva evidentieri din blogosfera. Pe parcursul anului 2009 am remarcat cateva bloguri care merita toata atentia, aprecierea si consideratia. Pentru analizele facute, argumentele aduse si echilibrul in sustinerea opiniilor. Fara sa fac vreun clasament, va asigur ca vom interactiona si-n 2010, pe blogurile fiecaruia dintre noi. Ii felicit pe :

* baietii de La Coltul Strazii
* Paul Marin - Alta Perspectiva

Colegii bloggari din Focsani, meritati si voi aprecierile mele, sperand ca 2010 ne va da posibilitatea de a interactiona nu doar on-line. Am putea sa ne cunoastem si sa schimbam pareri despre blogosfera si ce ne mai preocupa pe fiecare. Mi-ar face placere sa ma intalnesc la un suc/bere si sa ne cunoastem intre noi :
* Ioana - 22 minute
* Iulia - Nimicuri

3 - Ascult aproape orice gen musical si, probabil stiti, de preferinta mea pentru genul Progressive Trance. N-am scapat, in ultimii 2 ani, vreun concert cu un DJ exponential din topul mondial (Armin, Tiesto, ATB, Paul van Dyk, Chicane) alaturi de cei mai buni prieteni ai mei Bogdan si Dragos.
Am postat pe blog destule amintiri de pe la Concerte, unde ne simtim mai aproape de marile eventuri de pe afara, uitand pentru un uichend de problemele fiecaruia si de pseudo-musica din cluburile de fitze din Romanica. Iata, de ce nu mergem, in timpul anului in discoteci si preferam 2-3 concerte pe an, de calitate, cumparand civilizat bilet, nu pomana data de partide la parangheliile organizate pe bani publici cu formatii mediocre.
Pot spune, ca nu sunt prea apropiat de musica latino dar privesc cu admiratie la dansurile sud-americane. Probabil de aceea, la debutul lui 2009, o piesa m-a facut s-o ascult in nebunie, s-o fredonez zile-n sir. Iar acum, la finalul anului, imi place la fel de mult. Piesa Anului 2009 este, pentru mine, urmatoarea :


In loc de final : Sa incercam sa luam partea plina a paharului, sa ne bucuram de orice lucru marunt, in ciuda vremurilor grele care se anunta. Sa lasam deoparte rautatile si preferintele politice ale fiecaruia, sperand ca se vor lua masuri bune pentru economia romanesca, institutiile statului se vor reforma, firmele nu se vor mai inchide si vor beneficia de predictibilitate si stabilitate incat sa-si faca un plan pe mai multi ani.
Va imbratisez, la finalul lui 2009, dorindu-va ca in 2010 sa fim sanatosi, impliniti si sa zambim mai des. Noul An sa ne gaseasca cu ceva nou pe noi, un ban in buzunar si-o dorinta in suflet ! Dan va multumeste tuturor celor care m-ati onorat cu visitele si comentariile voastre in 2009.

Ne vedem in...2010 ! Sa fim iubiti;)

18 comentarii:

  1. La mulţi ani şi numai bine, să ne cititm cu aceeaşi plăcere şi în 2010!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!Cu impliniri si satisfactii. Daca nu vor fi numeroase barem sa fie cat mai apropiate de suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci in concluzie, iti multumesc pentru mesaj.A fost o surpriza mai mult decat placuta!>:D< La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ohoo, multumesc frumos pentru nominalizare! Ideea organizarii unei intalniri mi se pare foarte faina. Poate reusim sa facem ceva intr-un week-end. Un an minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca o puneti de un Bloggers Meet mi-as dori sa fiu si eu in Focsani in ziua aia :D.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alibus, trebuie sa ne grabim, daca facem intalnirea. altfel se termina proviziile de sarmale, piftie, caltabosi, salata de boef :)) noi ce mancam, daca ne intalnim :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Iulia, uite ca am obtinut si ok-ul din partea lui Alibus. din ce imi amintesc, din discutiile purtate, el sta in bucuresti. ramane sa ne sincronizam anul asta la un uichend acceptat de majoritatea.cat despre nominalizare ta era fireasca ; am facut aprecieri fata de cei cu care am interactionat mai des pe parcursul ultimului an.un an bun si tie iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ioana, am incercat si-un telefon doar ca reteaua, stii tu, busy...Un an minunat si mult succes, iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  9. dl Constantin, va doresc sanatate si bucuriile sa fie alaturi de dvs si cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ovidiu, multam fain !n-am inteles pana la urma care este echipa ta din HATTRICK si in ce serie mai esti ! eu is tot in Liga 6 dar in 2 sezoane trag tare sa promovez in 5.

    RăspundețiȘtergere
  11. @PATRICKdan, @Iulia,M-am gandit si eu chiar zilele trecute la o astfel de intalnire, mai ales ca am stat vreo 10 zile in Focsani de sarbatori, dar uite ca n-am luat legatura cu voi si n-am facut nimic in acest sens.Deocamdata nu stiu cand voi veni data viitoare, dar daca nu va grabiti prea tare mi-ar placea sa ma sincronizez cumva cu voi.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alibus, perfect de acord, din partea mea. ramane ca si ceilalti nominalizati de mine sa isi faca locsor intr-un uichend si sa tinem legatura pana atunci.eu oricum nu pot in perioada asta, avand referate de intocmit si lucrarea de disertatie. si pe bloaga o sa am cateva zile de pauza, dar activa :) numai bine, tinem legatura, un an bun si tie !

    RăspundețiȘtergere
  13. Succes la dizertatie. Am si eu anul asta una...dar n-am sa intru in detalii ca sa nu zica Iulia ca ma dau vreun Homo superiorus :))Scuza-ma ca m-am bagat in seama desi nu eram in lista ta, dar cred ca ar mai fi si alti focsaneni/vranceni care ar fi interesati de asa ceva.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. @alibus-Eh, stii bine la ce categorie ma refer si ca nu faci parte din ea, asa ca da-i cu laudele :)) Cat despre intalnire, sper sa ne strangem mai multi, dar perioada asta e cam aglomerata pentru mine. Eu zic ca la sfarsitul lui februarie ar fi excelent. Mai raman de stabilit locul si data, si ne apucam de strans adepti :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Alibus, mult succes si tie la Disertatie. S-avem bafta maxima :)nu te mai scusa, esti bine-venit aici oricand doresti. te mai astept si cu alte pareri ; un an minunat iti doresc alaturi de cei dragi tie !

    RăspundețiȘtergere
  16. @Iulia, @Alibus : propunerea Iuliei, cu sfarsitul lui februarie, poate fi o data acceptabila. restul detaliilor le rezolvam noi pe parcurs. ma bucur ca initiativa mea prinde contur ; important e ca ne-am decis. pana atunci, sa ne mearga bine, fiecaruia dintre noi.PS : numai sa nu fie 29, 30 sau 31 :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Ca tot vreti o intalnire... la sfarsitul lui februarie grimcris.com se gandeste la o intalnire cu bloggerii vranceni si de prin imprejurimi. sper sa ne adunam cu totii acolo, detalii...in curand:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)