luni, 7 decembrie 2009

Ave, Basescu ! "TAMPITII" te saluta !

Am mai zis ca NU reactionez la cald si in turul 1.  

Atunci, multi il felicitau pe Crin, pentru un rezultat frumos, simbolic, muncit pe bune, un precedent al Bunului-Simt, o apropiere de acea "majoritate tacuta" !  E o chestie ce mi-am impus-o in general, fata de mine insumi, indiferent de situatie. Asta si pentru ca nu sunt un tip instinctiv, impulsiv ori conflictual. Prefer o judecata la rece, pe argumente, rationala.
Nu am reactionat aseara la ecsit-poll-uri, observand o bucurie exacerbata a unora si cateva grimase pe fetele altora ! De aceea, nici azi nu voi comenta, cel putin pana la afisarea rezultatelor finale de catre BEC ! Ma gandesc, sa renunt, cel putin pana la finalul acestui an, sa mai comentez temele politice !

Mi-e sila si am o repulsie usor anormala, dar controlabila, fata de unele mentalitati inca invechite si deontologi de ocazie - altfel moralisti si "deloc profitori"- dependenti de "tatuci"... 
Mimica si gesticulatia - limbajul trupului - in cazul unora dintre acestia depasesc granitele doctrinare, principiale, morale. Interesele incep sa prinda aripi, (se) viseaza deja la scaunele, posturile si semnaturile pe viitoarele contracte.
Drept pentru care, am gasit aici , un mesaj care poate descrie mai bine ceea ce simt si as vrea sa transmit ! Iata, despre ce e vorba :


Domnule preşedinte al României, Traian Băsescu, vă doresc să ţineţi minte că nu aţi ajuns preşedintele României pentru al doilea mandat consecutiv prin realizările dumneavoastră, ci printr-un vot de blam, să vă amintiţi în fiecare zi că nu meritaţi acest mandat şi că nu mai aveţi doar responsabilitatea de a fi preşedinte, ci aveţi 22 de milioane de responsabilităţi, cîte una pentru fiecare cetăţean al acestei ţări. Şi vă doresc să vă amintiţi, în fiecare seară, înainte de a adormi, cît de bine trăim, dacă am ajuns să ne vindem, ca nişte curve ieftine şi proaste, cu 50 de lei votul.
Vă doresc să vă amintiţi că românii au votat împotriva birocraţiei, împotriva Elenei Băsescu, împotriva şpăgilor, împotriva justiţiei, că românii NU au votat pentru, ci au votat împotrivă. Vă doresc să vă amintiţi că lumea nu a votat pro-Băsescu, ci împotriva lui Iliescu, împotriva lui Năstase, dar mai ales împotriva lui Berceanu sau Udrea, pe care nu-i mai vor miniştri. Mai ales împotriva ultimilor.
Domnule preşedinte al României, vă doresc să vă amintiţi, zi de zi, că 22 de milioane de români nu mai au nici o speranţă de la dumneavoastră, ci au exclusiv aşteptări. Şi vă doresc să vă amintiţi că, de azi înainte, pentru următorii cinci ani, preşedintele Traian Băsescu nu mai are drepturi, ci are DOAR obligaţii.


PS : asa cum am zis joi, NU am mers la vot ! mi-am pastrat constiinta impacata, la fel ca in 2000 la turul 2 (WC Tudor versus Iliescu) ! pentru ca s-a votat anti, pentru ca votul negativ e preponderent, daca nu cumva majoritar, iar eu nu am facut asa ceva niciodata ! avand alternative, voi mai vota, altfel NU pot alege "raul mai mic" !
De aceea, NU regret votul acordat lui Crin Antonescu in turul 1, ii apreciez consecventa si argumentele puternice ce l-au determinat sa adopte o pozitie si sa sprijine un candidat ! A venit cu o propunere rationala pentru Premier incat sa avem un Guvern, o stabilitate, majoritate si predictibilitate economica cu masuri anti-criza...
In pragul comemorarii a 20 de ani de la Revolutia Romana, romanilor care inca mai vor "tatuci" le zic atat : hai sictir ! 
Da, in cel mai ne-academic stil si, fara menajamente ! Pentru ca doar asta meritati, dispretul nostru !

8 comentarii:

  1. Asa am facut si eu. Am votat in turul 1 dar in turul doi mi-a fost jena sa pun stampila pe Geoana. Cu privire la rezultatul votului, m-a cutremurat. Mie frica de ce se va intampla in continuare. Iar circ, iar carnaval. In rest no comment.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si am uitat sa precizez ca si la mine la camin unde era sectie speciala s-a intrerupt curentul, asta ca fapt divers

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, eu am mers la vot, dar am avut cea mai stranie si neplacuta senzatie. M-am simtit murdara, trista si dezamagita. Am fost la un pas de a pune a doua stampila. Vorba lui CTP, am simtit ulterior nevoia de a ma spala pe maini. Sper sa nu mai am senzatia asta niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Incep un serial de multumiri tuturor celor care - intr-un fel sau altul- au adus ( in sfarsit!) -fericirea neamului romanesc.Principalul merit il are diaspora romaneasca. Fara aportul neprecupetit, demn si determinant al acesteia Romania(?) nu ar fi reales pe prea iubitul nostru carmaci. Foarte bine informata, cultivata si bine intentionata diaspora a dat Romaniei posibilitatea de a (re)avea un neobosit presedinte. Precum si priceput, echidistant, echilibrat, dusman declarat al comunismului, ascultator neobosit al romanilor, ( seful necontestat al unei retele proprii de informatori- spun gurile rele; dar eu nu le cred), luptator neinfricat cu mafia, mogulii si coruptii. De cinci ani de zile puscariile romanesti gem de astfel de raufacatori!Sunt convins ca au incept deja sa curga tone de cerneala pe cererile de intoarcere in vechea patrie. Parca aud zgomotele specifice de impachetare a bagajelor, de telefoane date celor dragi pentru marea veste, de umplere a rezervoarelor masinilor. Cred ca pe termen lung toate biletele de avioane pentru Romania au fost rezervate.Bun revenit in Romania iubita, blagoscovita si demna DIASPORA!Traiasca si sa infloreasca scumpa noastra patrie fara de comunisti!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Laurentiu : pana acum, era simpla treaba : EI veneau cu CIRCUL, noi cu PAINEA ! ramane de vazut cati si daca se vor mai uita la spectacolul asta grotesc al politicienilor care mimeaza lupta cu criza ! Nu mai amintesc de episodul cand, cu gurita lui, tovarasu prezident Ba'SECU a zis ca, citez "...El si Guvernul nu lupta cu criza" !!! asa ca, ce sa mai....

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Laurentiu : tot asa, ca "fapt divers" s-a oprit curentul si-n alte sectii speciale. NU zic nimic, doar asa, amintesc in treacat. Cu siguranta, a fost o pura concidenta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Iulia : te felicit pt ca ai mers la vot, am intentionat si eu dar ceva ma retinea ! Stiu doar ca pt unul dintre candidatii finalisti nu mai puteam sa votez ! Nu stiu, cum as fi votat, probabil scriam ceva pe buletin, o urare din suflet ! Si, ca si tine, as fi cerut dezinfectant, la iesire !

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Constantin : am stat de vorba cu cativa dintre acestia, in diverse ocazii ! I-am vazut cum judeca si nu ma mira votul lor. N-au nici cel mai mic discernamant asupra evenimentelor din tara, nu sunt ancorati in realitate. Ei spun ca nu voteaza Komunistii, insa s-au dus buimaci sa-l voteze pe "NON-KOMUNISTUL BASESCU" :))) nu-i minunat, cata demagogie ? Tot la fel cum Stolojan NU NUMARA valuta statului numit atunci RSR, aha...De aia zic : lupta asta cu cine are mai multi komunisti, este o demagogie la care au pus botul romanii de peste granite ! Insa, cu toate acestea, NU LE PUTEM INTERZICE VOTUL ! Tot asa cum, poate nu ne convine, nu putem sa ii dam deoparte pe cei care il voteaza constant pe Oprisan ! Pana la urma traim in "dictatura majoritatii" ! Care, de cm multe ori, ar tb sa treaca cateva teste pana la votare ! Ok, dpdv personal, as vrea sa voteze toti romanii, dar nu-i putem obliga prin lege sa voteze ! Asta daca e sa vorbim de o alta masura care suna super bine dar nu poate fi aplikata intr-o democratie normala: VOTUL OBLIGATORIU ! asadar, va tb sa respectam decizia celo de afara, chit ca nu convine si nu e rationala ! N-ai cum sa votezti contra-comunistilor si sa ii dai votul lui Basescu. Ori ai memoria scurta si-ai uitat ce a zis Baselu cu gura lui in 2004... Ori nu stii ca a fost ofiter de marina la Anvers si nimeni nu ajungea in opstrui asemenatoare inainte decat daca era validat si de fosta Securitate ! Cine conteste asta e indoctrinat la maxim, ori sufera de tembelism si e alienat ! Am zis...

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)