sâmbătă, 23 ianuarie 2010

3 LINKURI pentru UICHEND !

Paul MARIN - "Crin Spre Cotroceni (2014) - Identitate Tematica" ! Este student la relatii externe la The George Washington University in Washington D.C. si face o noua analiza buna, fata de unul dintre Prezidentiabilii din 2009. El continua mai vechile articole bine nuantate si argumentate de pe blogul sau, folosind un limbaj si termeni specifici analizei politice avansate. 
Lucian DAVIDESCU - "7 afaceri care vor prospera după criză" ! Are un blog foarte interesant, pe care il recomand celor preocupati de anumite oportunitati, idei si ponturi in zona de business. Nu pot face o selectie a celor mai bune ultime articole, pentru ca majoritatea sunt utile. Mai ales, in aceasta perioada de criza si lipsa de viziune economica din tara. Bineinteles, Guvernul actual, nu are nici o vina, probabil si pentru ca nu poate mai mult ! 
Moise GURAN - de curand are si blog fiind realizatorul de la "Biz-Bazar" (Antena 3) emisiunea pe care o urmaresc cu atentie si consecventa de 2 ani de zile, una dintre cele 2-3 emisiuni care ma mai fac sa deschid tv si sa nu regret. Blogul contine mai multe semnaturi, nu doar ale lui Moise, fiind o continuare a formatului emisiunii sale, prin analizele publicate. Una dintre acestea, prezinta cu date, cifre si analize " Retrospectiva ultimilor 20 de ani" !


2 comentarii:

  1. Imi place Moise Guran si emisiunea lui insa din nefericire apuc rar sa-i vad emisiunea. Modul lui de a explica este foarte facila iar subiectele abordate sunt interesante iar unele chiar folositoare. Recomand emisiunea luiCat despre blog nu am stiut ca are un blog al emisiunii, acum mi-am aruncat un ochi si mi se pare interesant

    RăspundețiȘtergere
  2. acum 2 ani am avut si abonament la Saptamana Financiara. dupa care am facut o analiza si-am constatat ca e mai profitabil sa ii urmaresc emisiunea.e super smecher tipu' ! o emisiunea care se vede ca e pregatita temeinic, extrem de documentata si informatii...cacalau, ca sa zic asa !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)