vineri, 22 ianuarie 2010

Cat de frecvent trebuie sa scriem pe blog ?



N-am inteles, de ce trebuie sa scriu zilnic !
 
E drept, pofta vine mancand, si-am avut perioade in care scriam mai des. Dar am vazut, in dese ocazii, unele bloguri (prezente in lista mea), care nu spun ceva interesant, decat doar unele ofuscari personale, fraze scurte intelese doar de autor, intrebari intrebatoare, banalitati zilnice, etc.
Una dintre putinele exceptii, care NU se incadreaza in cele spuse mai sus, o reprezinta Ioana care, spre lauda ei, are ce spune. Reuseste sa dezbata aproape zilnic, teme interesante pe blogul ei iar azi ne spune ca :
Ioana are dreptate, asa se intampla cand reusesti sa te desprinzi de realitatile din Focsani si iesi in afara lui, relationezi si cu altii, schimband impresii si sa le impartasesti si celorlalti. Am observat si eu lucrul asta, in dese ocazii.
Ca si ea, imi place sa calatoresc si sa merg la concerte, sa scriu despre aceste evenimente muzicale. Asa cum bine se observa, am facut o rubrica speciala pe blog, despre Concertele la care am fost, unele la care mi-as fi dorit sa merg, ori despre evenimentele mai notabile ce au loc pe la noi. Intentionez sa dezvolt aceasta sectiune "Muzica" din blog si sa aduc elemente de noutate.
Am abordat, destul de frecvent pe blog, si temele care vizeaza "politichia din Romania". Recunosc, imi vine din ce in ce mai greu, sa detaliez asemenea subiecte, avand un profund dezgust fata de aceasta zona, cunoscand-o destul de bine, chiar din interior. Stiu ca nu voi putea renunta sa scriu despre politica, pentru ca inca ma mai intereseaza si cred ca o putem schimba prin exemplul personal, prin bun-simt si argumente, atunci cand vine vorba despre ea. Doar ca simt nevoia unei detasari de aceasta zona, cel putin o perioada, timp in care voi scrie si despre altceva.

Cred ca ni se intampla fiecaruia sa avem uneori un chef mai mare de a scrie, avand si subiecte. Iar, daca nu profitam de acele momente, ajungem ca satisfactia interioara sa descreasca, ajungand pana la a ne pieri cheful sau nici sa nu mai conteze atat de mult.
Am ajuns la concluzia ca prefer sa scriu cand am ceva de zis, ca pot da unele mesaje chiar si nescriind zilnic, poate si pentru ca, in general, in viata m-am ghidat nu dupa "cantitate". E drept, in ultima perioada, am avut timp mai putin, fiind ocupat cu finalizarea masterului, avand sesiune si pregatirea lucrarii de disertatie.

Acest articol a fost inspirat de catre postarea de azi a Ioanei care reuseste sa fie pentru mine unul dintre putinele exemple din blogosfera fata de care pot afirma : fata asta, are ce spune ! Ma bucur, 'ca reuseste sa scrie aproape zilnic, fara sa plictiseasca. Cititi-o si voi ;)

6 comentarii:

  1. Nici eu nu am ce spune, nu am talent la scris, nu am o educatie a scrisului si a temelor ce merita a fi sau nu abordate. Sincer ma gandesc sa ma axez pe un blog de nisa, si ma gandesc serios sa fac ( sa nu razi) un blog de retete culinare pt ca sincer imi place putin sa gatesc, sau un blog pt turisti, ma refer aici si la un blog de a face ceva bani prin reclame.

    RăspundețiȘtergere
  2. pana sa te decizi cu acel "blog culinar", ia da tu o tura pe Blogul lui EILEEN, prezent in blog-roll, si vezi de ce e in stare fata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o reteta sau o mancare recent pregatita poate fi prezentata si daca blogul este, sa zicem, unul preponderent despre... piulite sau diode :) nu zic despre tine aici, nici o legatura.sa te concentrezi doar pe ceva anume, de ex "retete culinare" presupune mai mult de a-ti placea sa gatesti. lucru de altfel laudabil, stiut fiind ca barbatii au talent destul de mare, de altfel circula vorba ca are fi cei mai buni bucatari.pentru ca si mie imi place foarte mult sa gatesc, fiindu-mi cobai, in cei 4 ani de camin... doar ca ma rezum azi la chestii facile si am pierdut indemanarea de odinioara. chiar am cateva poze cu preparate mai deosebite ce au ramas salvate ca postari nefinalizte in blog...revenind la cazul tau, nu te descurajez, doar ca si intr-o eventuala reorientare a ta, va trebui sa tii cont ca frecventa cu care vei posta conteaza mult, la fel si interactiunea cu alti colegi din blogosfera. e drept, un blog de nisa bine intretinut, are sanse mari de reusita.

    RăspundețiȘtergere
  4. cat despre ideea cu "blogul pt turisti" nu am inteles exact la ce te referi. un fel de ghid ? unde sa mearga prin tara ? apropos, de ce sa mearga cineva sa viziteze tara, eu n-as mai face-o atat de usor !iar daca iti impui sa faci ceva bani prin reclame, iarasi, este alegerea ta... probabil te-ai gandit deja ca va trebui sa ai un trafic considerabil imbunatatit celui actual :)mult succes, in orice forma, poate ca nu te-ai gandit la ceva mai simpu, chiar daca tu spui ca nu ai avea talent. eu cred ca te inseli. PS : sunt o multime de teme inca neabordate pe bloguri, de catre studentii din blogosfera, care-ar putea sa prezinte mai multe din viata studentilor din Romani(c)a ! Bafta, Laurentiu, in sesiune !

    RăspundețiȘtergere
  5. Patrick Dan, din vina ta sughit eu! Ma lauzi prea mult, nu merit atatea laude; si nu-mi spune ca merit!

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)