luni, 25 ianuarie 2010

Sherlock Holmes : Robert Downey, Jude Law !




Am vazut in WEEKend "Sherlock Holmes". Dupa 100 si ceva de ecranizari ale personajului creat de Sir Arthur Conan Doyle, regizorul Guy Ritchie (fostul sot al Madonnei)a folosit o metoda contemporana pentru a incerca sa resusciteze pentru placul tuturor un altfel de erou. 


Nu are super puteri, nici pelerina, nu poarta chilotii peste pantaloni, dar isi suprasolicita cel mai important muschi – creierul. La prima vedere totul pare absurd, dar are o logica de neclintit.


Sherlock Holmes (Robert Downey Jr.), ajutat de doctorul Watson (Jude Law) este pus in fata unui nou caz pe care trebuie sa il rezolve. Lordul Blackwood (un personaj misto interpretat) aparent invie din morti si ameninta ca va prelua controlul asupra intregii lumi cu ajutorul magiei sale negre. Holmes are bineinteles rolul de a-l impiedica, principala sa “arma” fiind capacitatea sa de a de a pune cap la cap detaliile si de a vedea indicii pe care ceilalti nu reusesc sa le observe.
Ce sa zic, sunt impresionat si bucuros de revenirea talentatului Robert Downey Jr, un actor pe care l-am urmarit si admirat prima data in "Chaplin", unde-mi amintesc de un rol memorabil. A urmat aparitia din "Natural Born Killers" unde are rolul reporterului, daca nu ma insel. A fost o lunga perioada de inactivitate, imi amintesc, cu ceva ani in urma, de aparitiile dese in mass-media din SUA urmare a consumului de droguri. Apoi omu' s-a retras o perioada, si-a revenit, facand dovada ca este unul dintre cei mai talentati actori, inclusiv prin rolul din acest film pe care vi-l recomand !
Click sus, se dechide un player, lasati putin sa se incarce ! NU e nevoie de download, doar sa fie suficient spatiu in partitia "C" (circa 1 Gb) pentru a rula impecabil ! Vizionare placuta !

2 comentarii:

  1. tare filmu din cate am auzit merci de postare dar vroiam sa te intreb care e site u respectiv exact ca nu l am vazut in textu tau de mai sus....stiu ca tre sa mi schimb dioptriile...da help me sa l gasesc :) a

    RăspundețiȘtergere
  2. scrie clar : DAI CLICK SI VEZI FILMUL :)esti koolmea, QQ !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)