luni, 18 ianuarie 2010

La Multi Ani, ZIARUL DE VRANCEA !!

Astazi Ziarul de Vrancea implineste 13 ani de la prima sa aparitie. Dupa primii 5 ani, 2 luni si 13 zile sub un alt nume (MdV) au urmat 7 ani, 9 luni si 18 zile cu actualul titlu (ZdV).
Mi-aduc aminte de anii de liceu cand cumparam "Monitorul" (prima denumire a Ziarului de Vrancea), de anii de studentie cand mama imi trimitea ZdV alaturi de pachetul cu mancare si-ajung in prezent, la zilele actuale, cand eu il parcurg mai mult on-line.
Acesta este mersul pentru presa scrisa care va rezista cu greu daca nu se va adapta la mijloacele moderne de comunicare cu publicul cititor. Aviz colegilor de la celalalt ziar local, care si-a insusit numele initial al ZdV.
Cele 3 perioade amintite de mine mai sus se refera la atasamentul meu fata ziarul care a inteles sa faca un altfel de presa in "Provincia Europeana Vrancea". Ziarul care a promovat numerosi talentati jurnalisti si pastreaza, per-ansamblu, un echilibru ceva mai mare, fara de ceea ce ne prezinta alte publicatii locale.
La Multi Ani, intregii Redactii, asisderea fostilor semnatari in rubricile Ziarului de Vrancea !

3 comentarii:

  1. În sfârşit blogul tău mere mai repede!!!! Multumiri, multumiri ^:)^

    RăspundețiȘtergere
  2. am muncit olecuta, pana sa-i pun tema asta. sper ca arata mai bine asa, pe langa incarcarea de care amintesti. Saru'mana, Ioana :->

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ,Am ajuns pe site-ul dumneavoastra cautand diverse bloguri pe google si m-am gandit sa va scriu sa va rog ceva daca este posibil.Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , cu dictionare sitot felul de chestii legate de limba franceza si Franta.Cum abia am inceput , mi-e greu si ma chinui sa-l promovez .Intrebarea mea este daca ma puteti ajuta , adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul dumneavoastra . M-ar ajuta enorm un link la dumneavoastra .Daca va place site-ul meu si considerati ca merita va raman recunoscator.Va multumesc,Cu stima,TudorTradu texte in orice limba - Dictionar Francezadmin@yahoostatus.ro

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)