luni, 10 august 2009

De ce este Mircea Geoana PROSTANAC ?

Ideea acestui titlu este sa va atrag atentia de la ceea ce deja NU mai crede nimeni (cresterea naturala a lui Geoana, in sondaje) la ce s-a petrecut (in uichend) cu sondajul meu (cresterea artificiala a lui Geoana) ! Pe scurt : candidatul PSD Mircea Geoana "Prostanacul" si unii baieti destepti din Kisseleff au tocmit o gasca de baietasi aflati la pubertate pentru a distorsiona unele sondaje din blogosfera! Vineri seara (07 august) am observat cativa ciumpalaci PSD-isti care au votat, pe acest blog, in cateva minute, pentru Mircea Geoana ! Totul s-a petrecut foarte repejor, spre seara ! Din pacate, platforma care gazduieste acest poll (sondaj) nu permite si o securitate incat sa fie eliminate astfel de practici. Astfel, de la cele 7 voturi, Geoana a urcat spre 30 voturi, in sondaj. Si, nu s-au potolit, meltenii din Kiseleff...


Duminica seara (09 august) alti PSD-isti carora (in lipsa de circumvolutiuni) le patineaza musca pe creier, au bagat voturi la greu pentru Geoana. Deja saltat artificial vineri seara, candidatul Geoana sare Duminica la 90 de voturi ! Precizare : nu am nimic cu cei care doresc sa voteze cu Geoana si o fac in mod natural. Dar, NU asa : in cateva minute sa-l ridicam de la 7 voturi la 30, apoi la 90 !


Crin Antonescu are si el un scor mai mare care e dat de vizitele dese ale simpatizantilor acestuia, celor care intra in mod obisnuit si citesc acest blog. Cei care au optat pentru Crin Antonescu, au facut-o in decursul timpului, fara a apela la metodele specifice PSD de fraudare/distorsionare/manipulare ! Ma gandeam, sa renunt la acest sondaj, stiam ca sunt iminente aceste practici murdare, ale unor partide politice, de a vota de la mai multe calculatoare pt un anumit candidat ! Dar, in acelasi timp, ma gandesc ca le-as face pe plac, procedand astfel.


Acest sondaj a fost un pretext din partea mea pt a intra intr-un dialog exclusiv politic cu voi si sa ne justificam (civilizat si cu argumente) optiunea. Dac-ar fi fost dupa mine, n-as face sondajul ci, un forum de discutii, unde sa realizam o Analiza S.W.O.T. a candidatilor ! Daca va invoiti sa ma sfatuiti, cu drag va ascult parerile si, voi proceda, ca atare! Sunt excluse parerile baietasilor cu mintea odihnita din Kiseleff !



7 comentarii:

  1. Renunta la sondaj. Daca vrei pune rezultatul inainte de a intra baietii prostanacului si pune un post scriptum in care ii lauzi ca au invatat sa foloseasca calculatorul,si na,ce sa faca un cioban cu el,daca nu sa fure?!Imi spui la ce evenimente te mai duci si data viitoare vin si eu. :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alex, "rezultatul inainte" n-am cum sa-l pun ! Nici nu mi-am propus asta ! Nici nu ma intereseaza rezultatul sondajului, nu are cum sa fie reprezentativ si nicidecum apropiat de realitati. Cum am detaliat si pe forumul din acel sondaj, am dorit sa realizez un mediu placut discutiilor de bun simt bazate pe argumente ! Le multumesc sincer celor care au inteles ca, dincolo de simpatiile fiecaruia dintre noi, trebuie sa primeze ratiunea si sa nu ne balacarim in invective si laturi, aidoma unora dintre actualii politicieni. Obvservi, ca nu generalizez. Pe aceasta cale multumesc si celor care inteleg ca nu ne putem raporta la absolut nimic de pe lumea asta ca la un intreg. Si, ca atare, din ce in ce mai multi reusesc sa evite aceste stupide generalizari.Le multumesc celor ce-au votat indiferent pt cine si-au ales sa-si justifice optiunea. Daca acest sondaj va ramane, nu voi decide pe moment ; am invatat in dese ocazii ca nu este bine sa iei o decizie "la cald". Pe moment, am vrut sa-l zbor din blog. Vreau sa iau decizia cm buna, dupa ceva timp de reflexie, bazandu-ma si pe feed-back-ul cititorilor ! Pe aceasta cale iti multumesc pt opinie, Alex !A nu se intelege ca scorul mare al lui Crin ANTONESCU este cel real. Nicidecum, doar ca el reflecta nr mare de cititori care, ajunsi pe blog, si-au exprimat o optiune in acest fel. Si, cel mai important, ei NU au votat in cateva minutele pt Crin ! Fata de Geoana ridicat de cativa pustani ce primesc 8 euro/zi sa posteze mesaje incriminatorii si sa voteze cu 2 maini de la orice calculator gasesc in sediul PSD !

    RăspundețiȘtergere
  3. rezultatul ante prostium era pur si simplu rezultatul celor ce iti viziteaza blogul . :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. da, chiar ma miram ca nu ma citesc PeSeDistii ! acuma, nu mai scap de ei, is precum raia ! daca ar fi votat constant cu Geoana, de cand am dat drumul la sondaj, era altceva ; dar nu asa, in 5 minute il duc la 100 de voturi ! e nesimtire, asta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe, te-au luat cu asalt pesedistii fani Geoana. Eu personal nu am incredere in nici un fel de sondaj, aici ma refer si la cele profesioniste.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey, Iulia ! In primul rand, bine-ai revenit din superba Grecie ! astept(am) ceva detalii de acolo, impresii si poze, desigur ;)cat despre acesti fani ai lui Geoana... de la aceasta postare deja vad ca intra constant si il urca pe-al lor catindat ! treaba lor... oricum nu am pretentia ca ar fi reprezentativ acest sondaj, dar nici chiar asa...

    RăspundețiȘtergere
  7. Referitor la sondaje, ai dreptate cu o singura mentiune (f importamta) : eu am incredere fata de cum sunt realizate, mai putin la prelucrarea datelor din aceste sondaje ! Am coordonat cateva cercetari de piata, in Vrancea. Chestia este simpla : de la mine, ca si coordonator judetean, pleaca acele chestionare realizate de operatori, spre centralizare, la Bucuresti, la un loc cu restul chestionarelor aplicate-n tara ! Dupa ce se finalizeaza acesta etapa a culegerii datelor din teren, la sediul al mare, se intocmeste un raport final cu rezultatele cercetarii. Beneficiarul, primeste rezultatele cercetarii. Nu putem sa-i acuzam de non-profesionalism pe toti acesti sociologi, matematicieni si restul echipei care prelucreaza datele. E drept, sunt si cazuri cand avem de a face cu institute de sondare agreate de beneficiar.Distorsiunea, apare cand beneficiarul, primind rezultatele alege sa prezinte doar anumite date sau date trunchiate/modificate dupa primirea raportului cercetarii de la acel institut.Dar, in esenta, beneficiarul (partid, asociatie, fundatie, comerciant, intreprinzator, etc) are tot interesul sa afle rezultatul real al cercetarii. Nimeni nu arunca banii de pomana pe geam.Am incercat sa explic cateva lucruri dar, per-ansamblu, ai dreptate Iulia ! Circa 80-90% dintre sonodajele publicate in mass-media sunt distorsionate !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)