joi, 27 august 2009

Marian OPRISAN implicat in accident rutier !

Marian Oprisan a fost implicat aseara tirziu intr-o tamponare pe bulevardul Independentei. Masina lui (VN-92-MMO) un Audi de ultima clasa, a fost lovita din spate de un taximetrist, in momentul in care presedintele Consiliului Judetean dorea sa faca dreapta, pe strada Scarlat Tirnavitu.


Marian Oprisan sustine ca nu a consumat alcool si a tunat la adresa taximetristilor din municipiu, imediat dupa incident. Cum lumea s-a adunat in strada ca la spectacol, soferii au rezolvat problema la sediul politiei, departe de ochii curiosilor.






Legat de evenimentul de aseara, baronului, nu prea ai ce sa ii reprosezi. Ce vina are el ca l-a busit tanarul ce conducea taxiul in asemenea hal ? Totusi, se impune, cel putin o intrebare : BAI, domnule Presedinte al Vrancei ! Noi, "focsanenii pusi de PSD pe ultimul loc", in numele carora va adresati mereu, va intrebam : de ce a trebuit sa vi se intample dvs asa ceva incat sa dispuneti luarea unor masuri urgente si, n-ati constatat aceste dese excese in trafic ale taximetristilor, pana acuma ?  

De cand va situati deasupra noastra si, tot ce vi se intampla dvs, e mai important decat daca s-ar fi intamplat simplului focsanean ?



8 comentarii:

  1. Chiar ieri mi-a taiat un taximetrist calea fara sa semnalizeze, in timp ce mergea cu 30 h si bineinteles ca nu puteam sa-l depasesc. Eu nu pot sa inteleg cum un sofer de meserie poate sa conduca atat de prost!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia, doar 30/h avea acel taximetrist ? ma mir, de obicei merg cu o viteza f mare, nu semnalizeaza la depasiri si. tot ei, se simt nedreptatiti !

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai, merg fie prea incet, fie mult prea cu viteza, nu semnalizeaza, etc. In plus, opresc pe unde ti-e mai mare dragul...

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa ca de acuma se ocupa Oprisan de taximetristi ! "norocul" nostru cu incidentul de aseara ! altfel, daca ni se intampla noua, nu lua vreo masura Presedintele VN ! pana la urma, faza de aseara, e in folosul lui, lumea fiind si asa satula de cei care fac liniute sau taximetristi ! ceea ce va duce la cresterea cotei lui Oprisan daca, asa cum banuiesc, va specula acest moment !

    RăspundețiȘtergere
  5. In trafic imi este teama de biciclisti, de copii si mai ales de taximetristi. Nu se asigura niciodata, iti taie fata frecvent, fac multe greseli, si culmea, tot ei sunt cei care injura si fac tot felul de semne. Chiar acum o saptamana am patit o faza cu un taximetrist, care mi-a taiat fata la semafor. Eu eram pe prima banda, care era pentru a vira la dreapta sau inainte, iar el pe a doua care era pentru inainte, bineinteles ca mi-a taiat fata, venind cu viteza de pe banda doi pe prima si a virat la dreapta, eu aveam viteza ca sa prind verde si cu putin ce nu ne-am busit, mi-au scos rotile un sunet asurzitor de la frana, eu am ramas cu sperietura, iar el ca nesimtitul, probabil ca a castigat cateva secunde pentru unde trebuia sa ajunga. Mai era si om in toata firea, la peste 50 de ani.Acestora le trebuiesc impuse niste reguli extrem de severe, dar ce sa te faci, atunci cand trec pe rosu si politia noastra "draga" se intoarce cu spatele...

    RăspundețiȘtergere
  6. Offtopic- ai aparut azi in ZdV la pagina cititorilor, in editia print

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Alyna : ce descrii tu e una din multele situatii de acest gen in care intalnim "bizoni in trafic". Asa cum suna o campanie initiata vis-a-vis de acesti nesimtiti care confunda drumurile publice cu propria grada...

    RăspundețiȘtergere
  8. Iulia, multam fain pentru precizare. Era un comment dat pe forumul ZdV la articolul lui Dan, la care am facut si eu referire pe blog. Mercic si Uichend placut !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)