joi, 6 august 2009

Sublime - the movie : de ce NU ne prabusim in vis ?





Asa cum promiteam ieri, revin cu detalii ce au legatura, cu subiectul abordat in postarea mea precedenta.

George (Tom Cavanagh) : " Daca, cazi in vis si ajungi jos, nu te mai trezesti... De aceea te trezesti, inainte sa aterizezi ; e felul creierului de a te proteja. 
Jenny (Kathleen York) : Poate oamenii care mor in somn de fapt viseaza ca se prabusesc si ca ating pamantul, in vis... Dar, in realitate, mor... " 

Am citat dintr-un dialog avut, la inceputul filmului, de cei 2 protagonisti din "Sublime" (2007). Film care, mi-a raspuns la o curiozitate ce o am de foarte mult timp, pe care o voi detalia mai jos. Stiu, e posibil, sa nu intelegeti exact, ce vor sa spuna cei 2 soti, in acest dialog de la inceputul filmului. Drept pentru care, va trebui, sa vizionati acest film si, sa fiti pregatiti, pentru un final foarte interesant ! E genul de film care va lasa pe ganduri, in privinta finalului, fiind susceptibil de mai multe variante. Genul meu de film :)

M-am tot intrebat : de ce visam atat de des ca zburam si, la un moment dat, ne prabusim. Apoi, cand suntem pe punctul de a atinge pamantul (in vis) ne trezim, brusc .. ?! 

Aveam frecvent, acest gen de vis, in copilarie. Ma urmarea si, deseori, ma trezeam destul de panicat din somn... Interesant e, ca-mi aminteam, dupa ce ma trezeam, destul de bine ca zburam si reuseam de fiecare data sa scap. 
Probabil, eram urmarit de diverse personaje care vroiau sa-mi faca rau. Sau, era vorba de diverse episoade ale copilariei, mici rivalitati avute cu altii de varsta mea, habar n-am. Oricum, in toate situatiile, eram protejat de subconstient.

PS : daca aveti instalat un torent (precum Utorrent sau altele de genu' asta) puteti lua filmu' de pe Mini Nova. Download "Sublime" (2007) !


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=6jyl-ENILxY]

2 comentarii:

  1. cand eram pustan se intampla, destul de frecvent, sa visez ca zbor... e drept, mai rar de cativa ani si, chiar ma oftic, ca nu se mai repeta !filmul ce-l recomand, dezvolta oarecum acest subiect si, surpinde, prin finalul sau...uichend linistit, Alex !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)