duminică, 11 octombrie 2015

Blogger de 8 ani : 2007-2015 !

Scriu pe acest blog din 15 octombrie 2007 si, in decursul celor aproape 8 ani, am evoluat si realizat multe, prin intermediul acestui blog. In decursul anilor am invatat multe despre dezvoltare personala, modalitati eficiente de comunicare si promovare.


Am satisfactia de a ma numara printre primii bloggeri din judetul Vrancea si din anul 2010 am pus umarul la formarea grupului Blogosfera Vrancea. In ultimii ani, am facut trecerea de la online la offline si am concretizat cateva dintre ideile mele in proiecte comunitare. Prin urmare, am redus semnificativ timpul alocat scrisului si m-am axat mai mult pe proiecte comunitare cu impact pentru un segment de cetateni care vor sa traiasca si nu doar sa locuiasca in Focsani.


Viata personala a devenit foarte importanta pentru mine, de aproximativ 2 ani de zile. Prin urmare, am renuntat, sa imi propun unele obiective de cantitate si calitate in privinta acestui blog. Aceasta nu insemna, ca am renuntat la placerea de a scrie, bucuria de a comunica si dorinta de a schimba lucurile in jurul meu. In acest timp, am continuat sa ma ocup de a promova pagina personala de pe Facebook - Dan Trofin unde imi este mai facil sa comunic si sa interactionez cu cei care ma urmariti. Ma refer, strict, la un feedback.


Aniversez 8 ani pe acest blog si, cu acest prilej, va promit, celor care ma cititi, ca nu voi abandona scrisul, atata timp cat voi avea argumente si puncte de vedere pertinente ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)