sâmbătă, 10 octombrie 2015

5 ani in blogosfera


Anul trecut am realizat un gen de articol pe care voi incerca sa il infaptuiesc si astazi. V-am povestit in 2011 cum este dupa 4 ani in blogosfera . Am fost si inca sunt destul de ocupat, zilele acestea. Nu e o scuza, dar am promis sa revin zilele acestea cu un articol mai detaliat despre cum este dupa 5 ani in blogosfera :)

La inceput de an 2012, mi-am propus un obiectiv destul de tangibil si motivant pentru mine. Sa am mai multe articole decat cele scrise anul trecut si sa urc media lunara la minim 15 articole. Cate or fii, pana la sfaristul anului, vom vedea. Deocamdata, va pot spune, ca am incheiat anul 2011 cu 132 articole iar astazi deja am 152. Si, mai este mult, pana la sfaristul anului. Obiectivul este deja atins dar, va trebui sa pastrez media lunara de 15 articole in continuare :) 

Voi face un tur al anului 2012 pentru mine #peblog si voi enumera cateva dintre articolele mai importante pe care le privesc azi cu alti ochi dpdv al impactului si feedback-ului oferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)