luni, 12 august 2013

Ziua Internationala a Tineretului 2013 !

TNL Focsani a continuat noua abordare fata de evenimentele destul de putine existente in comunitate. In afara de prea multe festivaluri organizate din bani publici, in Focsani nu avem ceva cu care sa ne identificam si raportam la evenimente organizate in pietele publice ale oraselor mari din Romania. Singura exceptie e grupul Blogosfera Vrancea alaturi de care am organizat Ora Pamantului 2012 dar si Earth Hour 2013.


Ziua Internationala a Tineretului a fost pretextul datorita caruia tinerii liberali din Focsani au conceput acest proiect innedit pentru orasul nostru in Lampioniada TNL Focsani 2012. Atunci, am avut o lansare a 200 de lampioane oferite gratuit celor care s-au inscris in prealabil online pe Facebook. Succesul actiunii a fost urmat de castigarea unui premiu la nivel national "Cel mai bun eveniment local" - la Gala TNL Romania 2013.


Lampioniada 2013 TNL Focsani a venit cu o provocare : lansarea a 500 lampioane. Duminica : 11 august 2013, in Piata Garii din Focsani, cei care au completat un formular promovat pe Facebook, au primit lampioane gratuite. Impreuna cu o prietena/un prieten, in jurul orei 21:30, le-am lansat si ne-am pus o dorinta. Apoi, le-am privit cum se inaltau deasupra Focsaniului, plutind in departare pentru cateva zeci de minute ..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)