sâmbătă, 29 iunie 2013

Armin Only 2008 Romania : 5 ani dupa concertul lui Armin van Buuren la Arenele Romane




28-06-2008 ~ 28-06-2013 : in aceasta seara lunga de vara, este un fericit eveniment, pentru mine si oricare fan de muzica trance !
Cu o usoara nostalgie, marchez 5 ani de la un eveniment major in muzica trance ce a avut loc in Romania.
Este vorba despre seria de turnee mondiale intitulata "Armin Only 2008" care a inclus si Romania !


O noapte magica am trait acum fix 5 ani, alaturi de cei mai buni prieteni ai mei : Bogdan si Dragos, cu care am mers la acest concert. Fani ai lui Armin van Buuren, in ciuda a 2-3 ore de ploaie torentiala, am luat parte la un set magnific de muzica trance ce a durat 9 ore !!

Am scris pe acest blog, pana acum, alte 2 recenzii despre Armin Only 2008 Romania :




Am fost si la alte concerte ale dj olandez. Ultimul a avut loc in 2011 la Sala Polivalenta : cand l-am cunoscut personal pe Amin van Buuren in culise. Am facut cateva poze cu cel ami bun dj din lume in ultimii 4-5 ani si am pastrat una dintre amintirile cele mai frumoase ale concertelor la care am luat parte.

O alta amintire placuta o am de la The Mission Dance Weekend 2009 unde Armin a fost invitat special intr-una din cele 2 seri ale festivalului de la malul marii. In cealalta, delectandu-ne cu Tiesto.



Cu toate acestea, va pot spune ca "Arenele Romane" au gazduit in anul 2008 cel mai bun concert al lui Armin van Buuren in Romania. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)