luni, 1 iulie 2013

Google Reader : Feedly, InoReader, OldReader : cum citim blogurile ?



Cum ajuta Google Reader un blogger - este titlul unui articol pe care l-am scris si in care am prezentat cateva dintre avantajele sale. Variantele cele mai atractive pe care eu le-am luat in calcul (in momentul in care mi-am portat/mutat fluxurile la care sunt abonat) au fost urmatoarele : - Feedly - InoReader - OldReader



Google Reader a expirat de astazi si iese din arena intr-un mod inexplicabil pentru mine si alte persoane pasionate de online. Acest instrument prin care citim articolele de pe bloguri are de astazi alti inlocuitori la care am apelat din timp spre a putea lectura feed-urile celor pe care ii urmaresc.



In acest moment, eu am optat, dintre cele 3 de mai sus, pentru Feedly. Acesta are posibilitatea de a integra feed-urile prin intermediul unor aplicatii pentru smarthphone, dupa cum urmeaza : 



Daca aveti alternative la cele propuse de mine, vreau sa le cunosc, spre a putea migra catre cel mai potrivit serviciu de gazduire a feed-urilor blog-urilor la care suntem abonati. Voi, ce ati ales sau aveti de gand sa alegeti ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)