joi, 4 iulie 2013

Vrancea Tennis Trophy : Focsani - baza sportiva Milcovul Sud

Deseara, de la ora 18:30, in Complexul Sportiv "Milcovul" din cartierul Focsani Sud, Dacian Craciun (finalist 2007 si castigator 2008 la Turneul International de Tenis Vrancea Trophy) ne ofera un meci demonstrativ - alaturi de cativa tenismani vranceni mai cunoscuti !


La editia cu nr. 8 din acest an, vom avea cateva momente de tenis savuros ce vor culmina cu o sesiune de autografe pe mingi dar si pe 2 tricouri oferite de organizatori celor mai curajosi 2 spectatori dispusi sa intre sa schimbe cateva mingi cu Dacian Craciun !


Ca un mare fan al "sportului alb", mai mult privitor, decat jucator ~ voi incerca sa vin deseara sa asist la cateva schimburi de mingi ce au loc destul de rar in Focsani ! Evenimentul e coordonat de catre Razvan Bucuroiu - baiatul fostului antrenor si arbitru de tenis vrancean George Bucuroiu.





De tatal lui Razvan, imi amintesc, ca mi-a indrumat pasii pe terenurile de zgura si mi-a pus in mana racheta mea de tenis portocalie marca Lia. Apoi, cand am mai crescut, una mai mare de la Reghin. Pentru un pustan de 9-10 ani, am fost incantat de tenis dar, din pacate, nu am aprofundat si dobandit prea multe cunostinte. 

Precizare : in poza alaturata cu afisul oficial al turneului, este Adrian Voinea - cel mai bun produs al tenisului din Vrancea, nu protagonistul meciului demonstrativ de deseara. By The Way : intrarea este libera, daca acesta este un argument suplimentar in a veni la tenis .. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)