luni, 1 noiembrie 2010

Help - Ionascu David Andrei !!

Ma alatur si eu initiativei colegului nostru din Blogosfera Vrancea - Adrian -  desi nu indrazneste sa o spuna direct si e de inteles acest fapt. Este vorba despre nepotelul lui, David-Andrei, in varsta de 2 ani si 7 luni...

Ca tot bloggerul, am cautat ceva informatii in plus si-am sperat sa gasesc acest caz preluat in blogosfera si mass-media din Romania. Eventual, prin cat mai multe vizualizari ale clipului de mai jos postat si pe YouTube.
Din cate vad io, suntem in situatia in care ne revine noua misiunea de a promova si mediatiza acest caz, incercand sa ajunga cat de cat notoriu si sa isi gaseasca rezolvare, asa cum au mai fost si alte campanii de acest fel incheiate cu succes.

 
Stiu, din pacate blogul facut micutului, nu este inca unul updatat si detaliat, ar fi cazul sa existe o persoana care sa se ocupe de partea de promovare in on-line.
Impreuna putem sa il ajutam pe David-Andrei sa poata avea o viata normala fara sa lupte de fiecare data cu starile pe care le are inca de la varsta de 1 an. Stari cauzate de diabet care acum, la 2 ani si 7 luni, il impiedica intr-o mare masura sa se bucure asa cum trebuie de copilarie.



Dupa mai multe incercari ale parintilor Andra si Dragos Ionascu de a gasi institutia sau modalitatea care sa imbunatateasca starea de sanatate al lui David, la recomandarea unor medici din Romania, s-a gasit o posibilitate in Germania.
Aceasta consta intr-o extractie a unor celule din maduva osoasa si apoi prin insertia lor intravenos. Interventia nu asigura vindecarea completa dar ofera o stabilitatea a glicemiei si astfel David va avea mai multe clipe de luciditate de care se va putea bucura la aceasta varsta frageda.


Daca sunteti interesati sa il ajutati sau sa aflati detalii, puteti lua legatura cu parintii sai :
 * Dragos Ionascu : 0722.238.606
 * Andra Ionascu : 0735.565.606

Sau prin mail : IonascuDragos@gmail.com


Trimite si TU mai departe acest caz, promovandu-l cum iti e mai la indemana !

2 comentarii:

  1. Am promovat cazul lui David pe trei dintre blogurile mele (Hanul Poveştilor, Ia Atitudine, La pas prin Vrancea)şi voi încerca să promovez cazul pe câteva bloguri umanitare ale unor prieteni alături de care am mediatizat multe astfel de cazuri. Eu ajut, dar ei sunt mult mai implicaţi şi mai pricepuţi. Am să încerc şi la câteva publicaţii cu care am mai colaborat, dar...voi avea nevoie totuşi de mai multe date despre boală, poate şi de un document medical scanat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandrina, e de apreciat sensibilitatea ta si aplecarea catre astfel de cauze. e drept, ar fi fost nevoie de o promovare mai mare si sa luam legatura cu parintii micutului. tot ce pot spune eu acum, ca element de noutate, este ca de cateva zile, ei au renuntat sa plece in Germania la tratament. motivele inca nu imi sunt clare, o sa il rog pe Adrian sa detalieze el pe blog.dar gestul tau si al lui Catalin care a preluat si el apelul meu sunt de laudat !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)