luni, 29 noiembrie 2010

Barbati versus Femei - partea 3 :)

Mno, Catalin spunea acum 'fo cateva zile ca "barbatul roman nu este misogin" ! Putem aduce argumente pro/contra destule ! Am si eu o parere, dar nu o voi prezenta pe blog, s-ar putea interpreta gresit din partea unora care nu ma cunosc suficient... Va prezint, mai jos, inca 10 motive pentru care "e mai avantajos sa fii barbat, decat fumeie" !

 * Putem sa devenim presedinti
* Ne sunt suficiente 3 perechi de pantofi
* Putem sa ne asezam cu genunchii departati
* Putem manca ciocolata fara sa luam 3 kg imediat
* Ne gandim la sex 90% din timpul in care suntem treji

* Nu trebuie sa spunem ca mergem sa ne racorim cand ne ducem la toaleta
* Nu ratam nici o ocazie de a ne culca cu cineva din cauza ca nu avem chef
* Daca nu iubim o persoana nu inseamna ca nu putem sa ne culcam cu ea
* Putem incheia oricand o fraza cu " ce p..a mea " in timpul unei discutii
* Rochie de mireasa : 1000 euro, chirie smoking : 50 euro

Ca sa nu avem un rasbel in blogosfera al sexului frumos cu sexul tare, m-am gandit sa echilibram un piq balanta prin acest nou clip al celebrului personaj "Zelda" :))


Iar pentru cei care vor sa fie la curent si cu alte "dovezi pentru care merita sa fii barbat", din ciclul "daca doriti sa recititi", va las inca 2 linkuri de la postari recente pe aceeasi tema :



Ramane de vazut, daca va mai fi vreun episod, daca nu mi-or hackui feministele blogul pana atunci :D
Va doresc, o saptamana haioasa, zambete si macar un pic de soare :)

6 comentarii:

  1. vad ca nu te'ai cumintit cu nonsens-urile astea.....offf, Dane!.....ti'am mai postat o data zilioane de motive pentru care women rulz, n'o s'o mai fac inca o data, dar o sa inchei apoteotic(:p) cu o fraza dintr'un mare clasic(:D)....sex equality is a mith...women are better!...by Benny Hill:))

    RăspundețiȘtergere
  2. hi-hi : io'te-o si pe 'a mai mare feministă care e plecată din Romanika la un Training despre "Cum se poate ÎNSURA o fumeie cu un bărbat" :)) chiar dacă o dai în anonimat, te-am ghicit io, Găbiţo :pBenny Hill a fost un actor, un comic mare, cum să crezi balivernele alea spuse sub amenintarea streangului sau satărului fumeii lui ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poi as putea sa spun ca din punctul asta de vedere barbatul e un misogin(exemplificand ceea ce ai scris mai sus)PS: Si femeile pot deveni presedinti, daca si-ar pune mintea la contributie, si femeile pot avea 3 perechi de pantofi, dar e mai fain sa ai cu ce sa-i schimbi zilnic si femeile se pot aseza cu picioarele departate( eu o fac, evident cand port pantaloni si intr-adevar doar in prezenta prietenilor) si femeile mananca 3 kg de ciocolata daca sunt inteleginte si le duc capul, deoarece ciocolata nu ingrasa doar ridica glicemia deja ar trebui sa-mi pun intrebarea daca sunt barbat sau femeie?:)))lol glumesc cu intrebarea, dar si o femeie poate face lucrurile pe care le-am spus mai sus, daca este o persoana dezinvolta, o persoana dezinhibata si poate cu simtul umorului in anumite situatii:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Vali, tu trebuie sa ma intelegi, ca nu pot discuta cu tine chiar cum i-am raspuns celei care a comentat mai sus ! Gabi, desi nu s-a semnat, a scris cateva contra-argumente interesante la o postare anterioara pe aceeasi tema ! este o amica cu care ma "duelez" in argumente pro/contra, fiecare dintre noi aparand o cauza :Dmno, nu ca nu mi-ar place sa intru in jocul asta si cu tine Vali sau cu altcineva... atat timp cat ne pastram umorul :)oricum, imi place cum ai reactionat ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Poi nu?:>;))Oricum sunt constienta ca nu vorbesti chiar serios nu?:))si doar te duelezi cu prietena ta;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Valentina, ai intuit tu ceva ! deh, "inspiratia feminina" :Dpartial ai dreptate, pentru ca am practicat asa ceva pe blog in unele postari pana de curand (fata de fosta prietena). insa nu fata de Gabriela care nu e prietena mea, e doar o amica !cu Gabi doar ma tachinez :)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)