luni, 12 aprilie 2010

Invierea Domnului Iisus !

A trecut ceva vreme de cand n-am mai scris pe blog dar, am vrut sa iau o scurta pauza, recunosc. Nu pot spune, ca am fost in "off-line", pentru ca am fost prezent pe Twitter, YM, Facebook sau la mobil. Iar in uichend, tot la Times am iesit cu prietenii, asa cum se stie... 
Cred, ca trebuie sa fac cateva scurte comentarii, despre unele lucruri despre care as fi scris, daca nu mi-as fi impus aceasta pauza spre a ma bucura de Paste. Mai ales ca a inceput lumea sa traga de mine si, dupa ce-am vorbit cu Vali ieri pe Messenger, am zis sa revin.
Daca pana acum sms-urile de sarbatori (primite + trimise) erau in jur de 100, am decis sa schimb treaba asta. Desi mereu am scris mesaje sincere si originale (in functie de cui trimiteam), primeam cu duiumul fel si fel de clisee, urari vadit depersonalizate de sentimentele expeditorului, lipsite de continut, cumva poate din obligatie. Ca sa nu mai zic de acele sms-uri care incepeau cu "Fie ca...", ori prezenta iepurasilor si renilor plini de surprize...


A fost primul Paste la care am luat decizia sa nu mai dau sms-uri cu exceptia unor amici cu care n-am apucat sa ma vad si la care tin. Am incercat, pe cat posibil, sa le spun in cateva cuvinte urari sincere, nu copiate de pe saituri. Promit ca incerc si de Craciun sa fac la fel. Asa ca, cei care nu ati primit raspuns de la mine la mesajele voastre, sigur va incadrati intr-una din situatiile de mai sus... La fel, cei care ati avut comoditatea de apela la YM, sper ca n-ati asteptat raspuns...
N-o sa detaliez partea religioasa a acelor zile pentru ca tine de intimitatea mea. Pot spune, ca de cativa ani traiesc din ce in ce mai intens si placut Invierea Domnului, alaturi de putinele persoane dragi, la care tin cu adevarat. Asta desi inainte reuseam sa ma spovedesc mai des... 


Am stat la slujbele speciale ale Deniilor, rugandu-ma in cateva seri din Saptamana Mare, ca in copilarie cand mergem cu bunicul. Seara de Inviere a fost minunata, alaturi de cantarile specifice si mesajul citit de preot (Pastorala). Vantul a fost potolit, cat a tinut slujba din fata bisericii, nestingand flacara lumanarilor noastre. Am intrat in biserica la slujba doar pana pe la 02 dimineata, fiind cam racit. Am reusit sa ajung cu Lumina acasa unde am aprins o lumanare mai mare care a vegheat somnul pana dimineata. M-am abtinut de la mancarea minunata pregatita de mama (cu exceptia unei felii de cozonac de la bunica), dupa care am adormit ca un prunc... 
Am facut ochi si, aidoma obiceiului de cand eram prichindel, pentru a fi curati si norocosi, ne-am spalat pe fata din cana unde am pus un banut, un cent si-o koroana norvegiana :)
Ne-am intalnit cu unchiul, matusa, vara si bunica care ne-a pregatit bucate felurite si facute cu suflet, gustand cate putin din toate... Surpriza a fost ca bunica ne-a mai pregatit si-o minunata ciorba de burta, iar unchiul a adus si-am baut, pentru prima data, o grapa italiana adevarata...
Deci in Concluzie : despre asta e vorba, in cazul meu : traire intensa a acestor momente, linste si bucuria de a fi cu cei dragi. Stiti si voi : lucrurile simple sunt cele mai pretioase ;)

5 comentarii:

  1. O leapsa de la mine, maestre:http://codrinscutaru.blogspot.com/2010/04/bogdan-pistol-deschis-pentru-valcea.htmlAs aprecia un raspuns pentru noi, multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am dat mail la cine am considerat eu de prisos si recunosc ca n-am raspuns la niciun mesaj.Cat despre ceea ce spui in postul tau adevarul e ca bucuria vine din lucruri marunte,deci din lucruri simple!Ma bucur sa te "revad" pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare "simte" sărbătorile cum ştie ! Referitor la nemulţumirea ta, ai dreptate, nici eu nu agreez clişeele ! http://omulvaly.wordpress.com/2010/04/05/spune-drept/

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Valentina si Vali : multam fain ! ma bucur, ca ne regasim in jurul acelorasi ganduri, crezuri si valori. de asemenea, ca suntem colegi si amici !

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Codrin : sa speram, ca va intra azi in turul 2 Bogdan Pistol. in privinta lepsei, ti-am raspuns pe blogul tau cu un comentariu !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)