marți, 8 iulie 2008

Tatucii romanilor si nevoile asistatilor social !

Ceea ce m-a frapat la recent incheiatul "Balci" de la sfarsitul saptamanii trecute din Focsani, desfasurat su numele de "Zilele Focsaniului", concomitent cu "Festivalul Berii ! Anume, ca NU mi s-a infirmat parerea vis-a-vis de categorisirea multora dinte cetatenii judetului Vrancea, drept "asistati social:.

Faptul ca au fost acolo si multi focsaneni, ma face sa cred, ca nici acestia nu-s mai breji ! Faptul ca si-au luat un mic si o bere, si ascultau osanalele pupincuristului Octavian Ursulescu ma face sa-i privesc cu compasiune, gandidu-ma ca is obisnuiti asa. Inca de dinainte de 1989, aveau nevoie de un "Tatuc" care sa-i scoata in strada, intre "multi" si sa rada cu nesat la glumele unuia mai sturulbatic. Probabil, vreun securist care spunea glumele intentionat, tocmai pentru a vedea cine rade iar, a doua zi, sa-l salte.

Mi-e sila, pentru ca in nesimtirea lor, uita ca totul e pe banii mei si ai tai si, nu ne intreaba, nimeni pe noi ce proiecte am considera ca is bune de aplicat la nivel judetean, in locul "Balciurilor Baronului".

Intrati in mileniul 3 si in UE, suntem bombardati cu mesaje cum ca "PSD ne pune pe primul loc", insa nu avem o infrastructura pusa la punct, iar banii dirijati prin Consiliul Judetean sunt dati discretionar, clientelar si total fara chibzuinta. Is bani publici, platim impozite si statul pierde multi dintre acesti bani, cheltuindu-i alandala. Doar spunea bine cineva ca "statul este cel mai prost administrator".

Spuneam, in titlu, ca "mi-e sila" ! Asta si pentru ca totul se misca mult prea incet iar, faptul ca functioneaza "Dictatura majoritatii", ne determina sa asteptam inca 4 ani pentru a incerca sa alegem alt responsabil la CJ, la Primarie, la Presedintie, la Guvern. Spun asta, pentru ca mi-e teama dec ce s-ar intampla daca ne-am pierde cu totii simtul civic, si responsabilitatea si am lasa totul pe mana celor " multi, dar...prosti". O nedorita complacere, resemnare, acceptare...

Pana in 2012, doresc Asistatilor Social din Vrancea, petrecere frumoasa, pofta buna la masa, chef mare si continua iresponsabilitate fata de toate ! Stati linistiti, "CINEVA" vegheaza asupra dvs ... doar v-a pus pe primul loc, nu-i asa ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)