sâmbătă, 16 februarie 2008

Elena Basescu vs Bogdan Boza : Politica cu tinerii din PDL

Maria: - Of, draga, bine ca ai venit acasa! Aia mica s-a inchis in camera si plange de la pranz. Sunt foarte ingrijorata, nu mai vrea sa iasa la mall si nici nu mai vrea sa se dea cu masina pe Dorobanti. Du-te si vezi ce e cu ea ca mi-e nu a vrut sa imi spuna.

Dupa 5 minute… Traian - Ce e, iubita lui tata, cine te-a suparat? Spune-i tu lui tati ca rezolva el.

Elena: - Tati, tati, m-a supalat, Boza. Vlea sa candideze pe postul meu! Eu vleau sa fiu sefa la tinelet!

Dupa inca 5 minute… Traian: - Boc, nu am timp de prostii e unu Boza care a suparat-o pe Elena.

Si…am spus povestea asa… si a “zburat” Boza.

Bogdan Boza stia ca nu are sanse, fiind vorba despre fata locatarului de la Cotroceni. Insa, si-a gestionat bine imaginea si atitudinea, incat poate pleca pe cai mari din Tineretul Democrat intr-un loc unde se poate exprima liber. Usor, se vor convinge multi ca "nesupunerea fata de Marinarul-Jucator, poate dauna grav carierei politice". Si nu e vorba aici numai de juniorii din politica.

Uneori migratiile actorilor politici sunt justificabile si de inteles. Este si cazul tanarului Boza care a fost "chemat la ordine" de catre Vice-Primarul Capitalei, Razvan Murgeanu sa-si justifice incapatanarea cu care continua sa candideze pt fuctia de "Secretar-General" al Tineretului Democrat.

Cand am mai intalnit situatia asta ? Cumva, la  "Partidul Stat - PSD", mult demonizat de catre locatarul de la Cotroceni in Campania din 2004 ? Cand te lupti cu "sistemul ticalosit" e posibil sa nu-l poti dobori! Nu dispera, mai ai o varianta: il poti prelua.. Cam asa vad eu modul in care Basescu a inteles asta si a actionat ca atare. Doar ca el vede numai exemplele care ii convin, oligarhi si moguli din alte partide. Mai putin, cei din PDL..

Restul e populsim, demagogie, iar tara asta e plina de fani ai marinarului care apreciaza afirmatii precum : pasarica, tiganca imputita, gaozarilor. "Somnul ratiunii" naste monstrii, asa spunea un nene. Se pare ca si "somnul natiunii romane" este periculos. Am dormit 45 ani si se pare ca nu am facut decat sa ne intoarcem pe cealalta parte. Atat, cat am schimbat Dictatorul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)