vineri, 14 noiembrie 2014

Armin van Buuren in ARMIN Only 2014 INTENSE Romania

Armin Only ''IMAGINE'' 2008 a fost primul concert cu Armin van Buuren. Dupa o ploaie torentiala inceputa Sambata seara la ora 21 ce s-a oprit la miezul noptii, a urmat un set fantastic de 9 ore incheiat duminica dimineata la ora 06. O noapte faina in care ne-am simtit deosebit, ne-a motivat, pentru anii ce au urmat, sa mergem la toate concertele mari din Romania ale DJ exponentiali la nivel mondial.



Am auzit si ascultat LIVE, peste 20 de artisti, printre care : Laura Jansen, Richard Bedford, Trevor Guthrie, Eller van Buuren si Laura Evans. INTENSE e cel mai mare proiect de pe scena muzicii electronice si a reunit la Romexpo Bucuresti cei mai buni regizori, designeri si experti in efecte vizuale, solisti vocali, muzicieni, dansatori si acrobati. Mai multe detalii, am scris pe blog, la urmatoarele linkuri :)


http://dantrofin.blog.com/2014/07/30/armin-only-intense-2014-romexpo-bucuresti-romania


http://dantrofin.blog.com/2014/11/01/armin-van-buuren-intense-2014-romania-bucuresti-romexpo


Armin Only "INTENSE" 2014 a insemnat 6 ani de asteptare pentru o seara memorabila. Am mers la cel mai bun concert de Electronic Dance Music dupa 1990 din Romania. ''Intense" e un concert cu o grafica de exceptie 3D, coregrafie minutios exersata, un set variat presarat cu momente de Vocal faine la pian. Sunetul mi s-a parut cel mai bun dintre toate concertele la care am fost pana acum.




Prezenta mea la acest eveniment, alaturi de grupul de 12 prieteni cu care am plecat din Focsani, a insemnat si a suprinde cateva dintre momentele acestui concert deosebit. Pozele, unele destul de ok, le-am adaugat la profilul meu de Facebook la albumul Armin Only INTENSE 2014 - le puteti gasi sau chiar prelua de acolo ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)