joi, 3 iulie 2014

Nick Bracegirdle / Chicane in Romania 2014

Am fost la concertul Chicane @ Tuborg Green Fest din 2009 in Parcul Izvor de la Palatul Parlamentului. Am fost suprins de imbinarea perfecta a muzicii dance cu influente pop, rock si electro.


In 2009, am realizat, faptul ca fata de majoritatea DJ din sfera muzicii EDM, Chicane aduce un plus prin prezenta unei formatii, a instrumentelor, ceea ce duce la un set LIVE de exceptie.


Pete Tong i-a atribuit lui Nick Bracegirdle titulatura de #RegeleImnurilorDinIbiza. Eu I-am descoperit pe Nick de la Chicane in perioada anilor de liceu, atunci cand a aparut pe scena Electronic Dance Music | E.D.M. S-a remarcat, prin hiturile #OffShore si #SaltWater.


Alaturi de alti britanici : Above & Beyond (favoritii mei de azi), Chicane e formatia cea mai importanta pentru mine care face legatura intre inceputurile mele muzicale (Jean Michel Jarre, Mike Oldfield, Vangelis, Enigma, Yanni etc) si actuala preferinta pentru Trance cu genurile conexe (Progressive, Uplifting, Vocal, etc). Chicane nu sunt cunoscuti in Romania, cea ce imi hraneste egoul de a face parte dintr-un grup exclusivist al celor care ii ascultam de peste 15 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)