sâmbătă, 5 iulie 2014

Ce facem cand nu avem semnal in reteaua Vodafone Romania ?

Sunt abonat #VodafoneRomania din anul 2000, in acest an aniversez 14 ani in retea. Azi dimineata, telefonul meu imi arata mesajul #NeinregistratInRetea. Cand am accesat meniul ''cauta retea'', nu aparea si operatorul Vodafone. In cateva minute, mi-a confirmat si prietena mea ca are aceeasi problema pe cartela prepaid Vodafone. E prima data cand #Vodafone are aceasta problema majora.


Dupa ce le-am dat mesaje pe conturile lor de #Facebook si #Twitter, am asteptat un raspuns in timp real. Ma deranjeaza, ca pana acum nu am primit clarificari si faptul ca pe canale social media ei nu comunica despre aceasta problema.


Voi, aveti aceasta problema : puteti suna in / din Vodafone ? M-ar interesa, daca este doar o problema tehnica in Focsani (Vrancea) sau la nivel national ? Multumesc anticipat, pentru raspunsuri si feedback-ul oferit ;)

2 comentarii:

  1. si eu am aceeasi problema si sunt in Bucuresti ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Marius, de cand persista problema ta ? Ti-au raspuns la problema ?
    Le-ai dat mesaj pe retele sociale : Facebook, Twitter, Google+ ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)