duminică, 30 martie 2014

Ora Pamantului 2014 - Earth Hour la Focsani

Earth Hour 2014 a insemnat sa schimbam imaginea orasului nostru. In ultima saptamana, m-am ingrijit de organizarea si promovarea in Focsani a acestui eveniment de mediu considerat cel mai mare din lume.


Am reusit, doar alaturi de colegii mei din Tnl Focsani, de Viceprimarul Municipiului Focsani - Trofin Tudorel Daniel, institutii publice partenere si deschise in colaborare : Primaria, Prefectura, Consiliul Judetean, Jandarmeria, ISU, etc.




Felicit actiunile similare organizate de TNL Marasesti si Primaria Jaristea, cat si actiunile din celelalte orase ale judetului Vrancea - Adjud si Panciu.


Va multumesc, pentru participarea, implicarea si contributia fiecaruia, in acest eveniment "Ora Pamantului 2014 la Focsani", pe care l-am initiat si coordonat in ultimii 3 ani in Focsani. Impreuna, am adus culoare si caldura, am indurat frigul si am ignorat cutremurul :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)