duminică, 23 martie 2014

UpDate in grupul Blogosfera Vrancea !

Acum o saptamana, am organizat un Blogmeet prin care am aniversat 4 ani pentru Blogosfera Vrancea ! Pentru cei care nu cunosc, avem si un site, unde ne prezentam realizarile mai importante ! Duminica trecuta, am stabilit sa continuam acest proiect al bloggerilor vranceni pe noi coordonate !


Acest grup se va reduce numeric si vom pastra colegii care au oferit ceva grupului, participand la intalniri, coordonand actiunile oficiale ale Blogosferei Vrancea ! Vom analiza mai serios, pe acei colegi ai nostri care au urmarit doar dezvoltarea personala folosindu-se de grup ca o buna resursa !


Mai multe detalii, vom dezvalui la urmatorul nostru blogmeet, unde ne dorim idei constructive pe care sa le discutam civilizat ! Ulterior, decizia de a adera la grup, se va face dupa cateva criterii pe care noi le-am discutat deja la intalnirea aniversara de 4 ani despre care am scris si pe site-ul Blogosferei Vrancea !


Noua Blogosfera Vrancea, va incerca sa reinvie spiritul initial al primilor ani de existenta oficiala a noastra : 2010-2012 ! Noii nostri colegi, vor trece de cateva filtre absolut normale, pentru a ne convinge ca au intentii de grup, comune cu ale noastre, pe viitor ! Asta asa, ca sa nu avem vorbe dupa :)

3 comentarii:

  1. intamplarea face sa gasesc acest articol si sa vad din nou o dovada clara a neseriozitatii voastre...un concept frumos l-ati facut praf! succes in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Blogosfera Vrancea a fost prea permisiva cu actiunile de promovare pentru scopuri materiale !
    Am inchegat comunitatea bloggerilor din Vrancea, am creat evenimente si am venit la blogmeeturi.
    Multi dintre noi am muncit serios pentru afirmarea acestui grup si nu am profitat de pe urma lui.
    Am pastrat unitatea grupului si nu l-am faultat prin captarea unor membri doar pt scopuri personale.
    Si n-am folosit brandul Blogosfera Vrancea pentru a semna contracte fara stirea membrilor grupului !

    RăspundețiȘtergere
  3. Dan sa fim clari. Eu niciodata nu am folosit brandul "tau" pt ca nu mi-ar face onoare. Cand spui asta cred ca ai si exemple. Da-mi unul! In schimb iti dau eu. La premiile ZdV i-am precizat lui Silvia ca nu vreau sa fiu confundat cu Blogosfera Vn si ca nu o reprezint.

    Proiectele mele personale sunt problema mea si nu a blogosferei. Din grupul blogosferei nu am niciun membru in echipa mea in schimb am prieteni si asta nu ai cum sa mi-o interzici.

    Am iesit din grup pentru devenise unul tip "spam". Nu pun la socoteala caterinca de care devenise pe grup. Totusi, sper ca 2015 sa fie un an care sa te faca sa fii mai bun asa ca iti doresc La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)