miercuri, 30 octombrie 2013

TCD - Tineretul Crestin Democrat din Romania !

Astazi va prezint o stire pentru cei care nu sunteti la curent cu activitatea politica a organizatiilor de tineret din Romania. Cel despre care azi fac referire este un coleg de promotie de la Colegiul National "Unirea" din Focsani. Mihai a absolvit profilul de matematica la CNU, eu la istorie-stiinte sociale : 2 clase cu rivalitate mare inclusiv pe terenul de fotbal al CNU :)


Mihai Sava - proaspat ales Presedinte la nivel national al TCD - Tineretul Crestin Democrat, este un tip foarte ok cu convingeri certe de dreapta. Mihai a fost, vreme de cativa ani, pana de curand, un simpatizant (posibil si membru) al PNL : nu discut motivele pentru care a renuntat la PNL. Recent, el a facut o optiune semnificativa pentru viitorul sau politic. Astfel de implicari si asumari ale unor convingeri politice, trebuie sa fie incununate cu succes si realizari. Presedintele TCD Vrancea - Alin Robu a obtinut si el increderea tinerilor colegi din PNT-CD si va face echipa cu Mihai Sava. Tinerii din PNT-CD au reusit sa se organizeze si sa functioneze statutar, un lucru salutar dpdv al implicarii lor in politica. Le doresc succes, celor 2 vranceni "ai mei" !


Imi asum (public) un punct de  vedere contrar unor  "seniori" din politichia mioritica obisnuiti cu discutii in contradictoriu si mesaje impotriva colegilor din celelalte partide. Un mod de a actiona in politica care s-a transmis si electoratului care a devenit partizan, rebel si cu comportament taliban. Unii dintre noi, am uitat sa apreciem eleganta, discursul public pozitiv, solutiile la probleme.


Revenind, desi colegul meu a ales calea celuilalt partid istoric romanesc : PNT-CD, apreciez ca este nevoie de cat mai multi tineri dinamici, activi si cu atitudine, care au o viziune si solutii. Nu discut, in acest articol, pozitionarea politica si taberele existente azi in PNT-CD. O vom putea discuta, cu alt prilej, pe viitor. Eu, asa cum am mai declarat si scris, am convingeri, aspiratii si o viziune bazata de principiile liberalismului economic si doctrinei liberala. Inca din studentie, din anul 2000 ...


Mesajul meu fata de acesti colegi din politica este unul sincer de incurajare ; cred ca viata politica, mai ales in randul nostru al tinerilor, trebuie sa fie fundamentata pe astfel de pozitii publice. Trebuie sa avem un discurs pozitiv, argumentat si cu valente diplomatice, ca modalitati de actiune politica. Asadar, succes, Mihai Sava ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)