joi, 3 octombrie 2013

A State Of Trance 650 anthem contest : Alexander Popov, Andrew Rayel, Jorn van Deynhoven, MaRLo, Allen Envy & James Williams

Armin van Buuren alege deseara locatiile urmatorului sau turneu mondial prin care va marca editia aniversara #Asot650 ! Dj olandez Dash Berlin a publicat pe contul sau de Facebook ultimele statistici iar Romania a fost in intreaga campanie pe locul 2 si a terminat perioada de monitorizare pe un onorabil loc 3 ! Alaturi de multi fanii ai muzicii trance din Romania, am promovat aceasta editie in retele sociale ! Daca se va tine seama de aceste date, am putea avea ceva profi si in Romania ! Sunt sanse mari sa ne aflam printre cele cateva tari din intreaga lume in care cel ai bun DJ va veni cu formatul sau A State Of Trance !


Mi-am exprimat si eu optiunea pentru o melodie care va fii "imnul" editiei Asot 650. Cele 5 variante din A State Of Trance 650 anthem contest sunt : Alexander Popov, Andrew Rayel, Jorn van Deynhoven, MaRLo si castigatorii unui wildcard : Allen Envy & James Williams.


In mod firesc am votat cu #AndrewRayel : pentru ca e unul dintre cei care a urcat cel mai mult in ultimii ani, este apreciat si invitat la concertele majore de catre toti marii dj si are remixuri faine. In plus, ceea ce poate multi romani nu au aflat inca : el este pe jumatate roman, fiind nascut in Republica Moldova :  numele real fiind Andrei Rata :)


Melodia castigatoare si orasele prin care va veni editia Asot 650, vor fii anuntate deseara de Armin van Buuren in direct din Utrecht (Olanda), intre orele 20:00 - 22:oo (CET). Linkuri utile la care puteti urmari activitatea #Asot650Romania din retele de socializare : Facebook - asot650rotnd si Twitter - RomaniaASOT650

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)