luni, 20 decembrie 2010

TAXI - Cele 2 Cuvinte : Te Iu....





Iata, ce au realizat, tinerii liceeni uniristi, alaturi de profesori Romulus Buzatelu, Angela Sarbu si dl director al CNU - Cornel Noana - "probabil cel mai tare director" de la cel mai bun liceu din Vrancea !
Spiritul de Unirist e precum un "Ecstasy" (ATB), sau un "TNT for the Brain" (Enigma). E si o dovada ca YouTube poate fi folosit pentru clipuri faine, nu doar pentru defularile unor teribilisti din Focsani !

Felicitari, colegilor mei de astazi din Colegiul National "UNIREA" Focsani :-)

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=9bWJl3Pnu8U]

11 comentarii:

  1. A fost foarte tare clipul. L-am vazut vineri. Din punctul meu de vedere... uniristii fac cele mai frumoase si inteligente activitati :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ai spus bine "probabil":)) uniristii sunt cam ingroziti din cate am auzit;))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ The Dreamer : ce, si tu ? tot la CNU ai terminat :)@ Vali : cand am afirmat "probabil" am facut-o in ideea de a parafraza celebrul slogan de la berea Carlsberg ;) Putem observa ca, la ora asta, CN UNIREA este cu mult peste orice alt Liceu/Colegiu ca si prezenta in on-line (FaceBook, cu precadere, dar si YouTube).Tot ce realizeaza cei din CNU inafara orelor de curs, IMPREUNA cu domnii profesori si dl Director, demonstreaza ca acolo a ramas ce era si acum cativa ani, cand studiam eu : o atmosfera serioasa dar o mai apropiata relatie elev-profesor, decat in CN CUZA sau alte Licee.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu, nu am terminat la Unirea , da' am "contact" cu mediu' educational ;)) asa ca pot face si o comparatie intre liceele din Vrancea si ai foarte mare dreptate: profesorii sunt foarte apropiati de elevi, iar elevii, la randul lor, ii rasplatesc cum pot ei mai bine: prin rezultate foarte bune :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Apropos, mandrelor, voi doua ce asteptati ?Cand aveti degand sa confirmati prezenta la "BlogMeet DeCraciun" :PAvem un Grup pe FaceBook, discutii si comentarii, rogu-va, nu ne mai tineti pe jar :)Mai ales ca la precedenta intalnire de la BachusBlogMeet, nu ati ajuns, desi... ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu inteleg de ce te iei de CN Cuza vrei sa intram in conflict vad:))nu ai de unde sti ce fel s-a dezvoltat in ultimii ani relatia profesor-elev la Cuza:P

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Vali : tu, mai devreme ai zis asa, citez :"...ai spus bine "probabil":)) uniristii sunt cam ingroziti din cate am auzit;)) " asadar, cine a inceput, mandro :DDar daca vrei sa ma contrazici, te astept cu argumente ! Covrigii si vinul fiert il dau eu la BlogMeet :D

    RăspundețiȘtergere
  8. ma refeream in contextul ala ingroziti de acel domn:))nu am zis ca nu au facut o treaba buna:Pintr-adevar au facut o treaba buna, dar nu inseamna ca sunt cei mai buni:Pti-am zis ca nu vin la BlogMeet decat daca sunt cadouri:P

    RăspundețiȘtergere
  9. "INGROZITI" ?!ai fi invidioasa, sa aflii cat de mult, deschis si fara prejudecati, dialogheaza dl. Noana cu actualii sai elevi si cu fostii absolventi pe pagina de FaceBook a CNU ! sincer, ma mir ca pagina de pe FaceBook a CNC are doar 200 de membrii si maxim 20 de postari in jumatate de an... fata de 1000 membrii ai CNU pe FB... ascult-o macar pe TheDreamer, stie mai multe, chiar si decat mine ! incapatanata ce esti :Dfara vreo interactiune in Social-Media cu profii inafara orelor, le-as dori si Cuzistilor sa fie "INGROZITI", sa vada si ei ce atmosfera prietenoasa poate fi intre elev-profesor precum la CNU ;)referitor la BlogMeet, sper sa fie doar acesta motivul pentru care nu vei veni (iarasi) la "BlogMeet DeCraciun" si sa fii impacata cu decizia luata !

    RăspundețiȘtergere
  10. Totusi am prieteni multi uniristi care chiar sunt ingroziti:))Si n-as putea fi invidioasa crede-ma, cat despre dialogul nostru cu profesorii din afara orelor ai fi suprins sa stii ca exista, dar noi nu simtim nevoia s-o facem chiar atat de public. Intr-un spatiu mai restrans, particular iubirea se simte! Nu se vede pe site-uri de socializare online:P

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)