joi, 23 decembrie 2010

Facebook Meet in Irish Pub Clover Focsani !




Din discutiile ce le-am avut in online si, cu precadere, pe grupul de pe FaceBook - Blogosfera Vrancea - am sesizat ca propunerea pentru "BlogMeet" in weekend-ul trecut 18-19 decembrie nu a convenit tuturora !
Asadar, la sugestia unora dintre voi, am discutat in ultimile saptamani pe FB si-am convenit asupra datei de Duminica 26 decembrie - ora 12,00 ! Locatia, urma sa o stabilim de comun acord : Times, Wasserman, Irish Pub, ori o alta propunere ce putea veni din partea fiecaruia !

Dorinta de a merge intr-o locatie noua si recomandarile bune fata de un pub dragut, intim, ne-au facut sa alegem Irish Pub - Clover Focsani !
Imi place sa cred, ca v-ati gandit si la preferinta mea pentru folclorul, musica, dansurile irlandeze. Altfel, pentru ce am ales id-ul PATRICKdan in online ;)

Pana acum, au confirmat prezenta, dintre colegii prezenti in grupul nostru de pe FaceBook, urmatorii : Andra Zaharia , Adi Mangu ,  Alin Ionita , Florea Cristian , Dan Brasov , Tudorel Bezea , Dan Stefan  si eu - Dan Trofin .



Colegii nostrii din mass-media locala, sunt bineveniti, in masura timpului disponibil si daca doresc sa contribuie la promovarea Blogosferei din Vrancea sperand, la o colaborare pe proiecte comune, intr-un viitor apropiat ! Dintre acestia, prezenti in Blogosfera Vrancea sunt : Iulia Cretu , Gabriel Sava , Sebastian Oancea .

Orice alta persoana : coleg blogger, jurnalist sau care este prezent in on-line (in orice forma) si doreste sa ni se alature, poate veni la data, ora si locatia mentionate in curpinsul acestui articol.
Cei care nu se regasesc mentionati mai sus, nu sunt exclusi, doar i-am mentionat prin link pe cei prezenti acum in Blogosfera Vrancea. Lista se actualizeaza zilnic :)
Stim bine cu totii, ca orice persoana activa in cele 3 retele sociale vitale : FaceBook / Twitter / Blog nu poate invoca lipsa informatiei. Personal, o sa apelez pe cativa dintre voi, iar colegul GrimCris s-a oferit sa ma ajute cu o postare pe blogul lui si un Mail catre cei care ati mai fost prezenti la intalnirile noastre precedente.
Ideea ar fi, ca fiecare sa scrie pe blogul personal si pe profilul de pe FaceBook, in aceste 3 zile, promovand intalnirea noastra. De ce nu, chiar pe Twitter, pentru cei care sunteti si acolo.

Ceea ce mi-am propus, prin acest concept "FaceBook-Meet DeCRACIUN" este sa avem prima intalnire a bloggerilor prezenti pe aceasta retea sociala, fondata de un tip - Mark Zuckerberg - ales recent "Personalitatea Anului 2010", de catre prestigioasa revista Times. O retea sociala ce n-o putem neglija, ne-a cucerit pe majoritatea celor activi, care simt ca au ceva de spus, percep lucrurile si discuta despre acestea.
Motivele pentru care accesam FaceBook sunt diferite : ne gasim colegi de scoala/liceu/facultate, ne promovam un blog / site, facem un "personal-branding". Sau, pur si simplu, interactionam, socializam, empatizam si ne facem amicitii virtuale.
Tocmai de aceea, in orice situatie ne gasim, este bine ca, din cand in cand, sa comunicam si fata in fata, cautand lucrurile care ne apropie, gasind proiecte comune de promovat, ori modalitati de imbunatatire a comunicarii noastre.
Cei de la Irish Pub-Clover din Focsani : doamna Violeta si domnul Victor, cu care am luat legatura azi dimineata, au fost foarte amabili si s-au aratat incantati de ideea noastra, acest concept si ne-au rezervat deja un separeu unde ne vom putea intalni.  

Inchei, parafrazandu-l pe Robert DeNiro in filmul "88 minutes" : 
Tic-Tac, este Joi ora 12,00...
Mai aveti 72 ore :)

8 comentarii:

  1. Aline, nu care cumva te prind ca te duci la sanius ori la fotbal, zilele astilea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. voi veni si voi sta pana la ora 14.00, cand trebuie sa ajung la o masa in familie

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit, domnule ! Sa ai parte de tot ce cauti.

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand Craciun fericit! Am vazut mentionat numele meu pe lista invitatilor si as vrea sa-mi justific refuzul pentru ca am alte planuri stabilite, dar inainte de toate nu m-am integrat in universul bloggerilor, deoarece am fost "instabil" din acest punct de vedere datorita neincrederii mele de a tine si a atrage cititori, si dupa cum stii am renuntat la vreo 3 incercari de a face un blog. Sper de data asta sa-mi reuseasca :).

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Tudor : daca vrei, putem sa ne intalnim si mai devreme ! Eu as iesi sa beau o cafea acolo si sa-i asteptam pe restul colegilor !@ Tiriac Auto : ma bucur mult ca vei reusi sa ajungi, asa ne vom cunoaste si noi :)@ Camelia : la tine e mai greu, nu's ce sa-ti raspund ca ai sters comentariul :DDesi mi-ar fi facut placere sa te cunosc, o lasam pe alta data ! Eu te citesc mai demultisor si nu mi-e greu sa imi fac o idee despre tine, e suficienta si ultima ta postare, in care ai accentuat exact ce-as fi vrut si eu sa scriu azi ;) Craciun linistit, Cami, alaturi de cei dragi tie, la Suceava unde mergi la bunici probabil :)@ Alex : multam fain, mane pentru urare ! Ceav de genul "ai grija ce-ti doresti, ca ti se poate indeplini" ;) Sa dea Domnu' la toata lumea macar 2 dorinte sa ne implinim !@ Laurentiu : vezi ca esti si membru in BLOGOSFERA VRANCEA - grupul ce l-am creat pe FaceBook ! iti vei putea promova si acolo blogul si seturile tale faine ;) Eu am trimis invitatii tuturor de acolo, desi cand vine vorba despre intalniri ale bloggerilor, nu se fac invitatii, toata lumea e chemata ! Despre atragerea cititorilor, e o parte care se invata si din ce facem noi cand ne intalnim, unde socializam si ne cunoastem mai bine ! Totul se invata, o sa se rezolve si-n cazul tau, o sa vezi !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)