luni, 6 decembrie 2010

Sf. Nicolae pentru pariori :)

Intr-un fel amuzant, a venit Sfantul Nicolae. Nu ca ar fi o suma fabuloasa, gestul conteaza. Nu mi-a azvarlit nimic in ghetele date cu crema pentru maine dimineata. Platind doar 0,25 centi, voi incasa azi, in baza acestui bilet, 10 euroi.

Am pariat pe Vaslui - Rapid : 1/X (sa conduca gazdele la pauza dar la final sa se termine egal). Vasluienii au marcat in min'43 (deci la mustata) iar giulestenii au egalat in min'49. Scor final 1-1:)



A urmat derby-ul etapei din Hexagon: St.Etienne - Bordeaux, la care am pariat pe un rezultat de egalitate la finalul partidei. Dupa 0-1 la pauza pentru Bordeaux, prietenul meu Boghita mi-a proorocit ca se va termina 2-2 la final ! Harsti, zic io ! Nu-i rau, auzi-te-ar Sfantu' :))


In mitanul secund, "Saint" Etienne au revenit luand conducerea in min'67 si '69 cu 2-1... Daca se termina 1-1, iarasi era bine, dar la 2-1 pentru gazde deja se naruiau sperantele mele...
Golul marcat in minutul '89 de bordolezi m-a facut sa ma amuz, gandindu-ma la Boghita, prietenul meu, caruia de acuma am sa ii spun Cobitza :)

4 comentarii:

  1. da...apreciez faptul ca mi-ai recunoscut meritul avut in castigul tau...! alta data, sa nu mai fi superstitios si sa-mi spui ,,din prima,, pe ce meciuri ai pariat, sa nu mai stau eu sa ghicesc si sa ma chinui sa ghicesc pronosticul...!

    RăspundețiȘtergere
  2. si inca ceva...vezi ca am printat biletul din poza articolului...astazi ma duc sa-mi ridic castigul...! :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Bogdan : e ceva pueril, ce am facut io azi, cu biletul asta ! dar, strict dpdv al unei inspiratii de moment, putem vorbi de un bilet jucat foarte misto ;)@ Valentina : merci ;))

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)