vineri, 25 iunie 2010

Labradorul FREDDY : Ia, de la Basescu !

Sa mai spuna careva, ca nu-s inteligenti cainii ! In acest caz, un pui superb de labrador (cu un parinte din alta rasa faina - "golden retriever") - marca rasa mea preferata de caine !
L-am vazut si, nu ma satur, revazandu-l. Rad, cum n-am mai facut-o demult. Am mai uitat un pic, de greutatile zilnice, norii negrii de deasupra Romaniei, lancezeala cu care se misca lucrurile si intru in weekend bine-dispus :)


Primit pe Twitter de la Mihnea - CodexPolitic.Us

UPDATE 1 : va mai aduceti aminte, de un alt clip genial ?

UPDATE 2 : celor carcotasi, un link - despre cum sa iti intelegi cainele

15 comentarii:

  1. Mortal, ma asteptam din partea unui caine sa aibe ura pe Basel, mai ales de pe vremea cand era razboi cu maidanezii ... se pare ca animalele astea au memorie mai lunga in comparatie ca a noastra. Ar cam fi cazul ca lumea sa ia exemplul acestui catel adorabil si sa-si bage mintile in cap si sa puna botu la toate cele zise de Basel, Boc Poc si satra de nenorociti.

    RăspundețiȘtergere
  2. In loc sa laudati atat de mult filmuletul mai bine va ganditi ce a presupus el ca sa safie facut. Saracul caine si-a luat la bataie de fiecare data cand auzea numele de basescu si normal ca a prin frica nu vedeti ce speriar e

    RăspundețiȘtergere
  3. cata cruzine sa apelezi la astfel de trucuri doar ca sa lansezi un trend anti -basescu. Oamnei fara inima sunt cei care au facut asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Trist dar adevarat…de ce e in stare opozitia pt a il mai detrona un pic de pasescu. Un gest crud

    RăspundețiȘtergere
  5. Un caine ca sa aibe un astfel de comportament s facut pedepsit rau ca s ainvete sa nu manance la auzirea cuvantului "basescu'"

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Laurentiu :nu cred ca a apucat el perioada cu Basescu primar cand a luat acele masuri. oricum, ele vizau cateii vagabonzi, nicidecum cei de rasa si inteligenti :)@ Anonim @ Aditza @ Topy :de unde stiti - toti 3 - ca a luat bataie ? se vede treaba, ca nu va pricepeti la catei si dresaj. un minim gest care v-ar fi stat la indemana, v-ar fi determinat sa cautati declaratiile celui care l-a dresat si a postat pe canalul Youtube clipul !@ Cati :hai sa nu privim treaba asta politic pentru ca NU e ceva de la opozitie, nu e cazul.e doar un instructor de dresaj canin care arata, intr-un mod placut si cu umor, ce poate face un puiut adorabil de labrador. in caz ca nu ati aflat, sunt printre cei mai usor de dresat caini, cei mai docili si non-violenti, atasati de stapan si atenti la mimica si gesticulatia stapanului/instructorului de dresaj. catelul asta, va asigur, poate face si lucruri mai complicate, deoarece e foarte usor de dresat.haideti sa nu mai cautam, in orice lucru, ceva de carcotit, sa luam partea hazlie a unui gest simpatic. daca ne-a pierit si umorul, in aceste vremuri tulburi, uitam cum am supravietuit inainte de 1989... asta daca va mai aduceti aminte, ori daca nu va deranjeaza actualul "tatuc" care locuieste la palatul cotroceni...@ Valy : in sfarsit, cineva care intelege sa ia partea draguta a acestui gest, care ne poate insenina o zi, poate chiar doua, in vremuri grele ce se anunta...@ toata lumea :inteleg, daca era ales un caine care era predispus prin natura sa la violenta, gestul acesta nu mai avea aceleasi semnificatii. dar asa, avea puritatea si trasaturile non-violente ale rasei labrador, combinate cu cele ale golden retrieverilor.2 rase de altfel pe care le ador si, mi-as lua un astfel de catel oricand, daca as avea si spatiu suficient pentru el. locuiesc la bloc si nu-mi permit sa-mi bat joc de el, deoarece respect prea mult ideea de a avea un caine, lucrul asta presupune serioase obligatii din partea mea, cel putin !Va multumesc frumos, pentru interactiune si interventiile dvs ! Va astept oricand, mai ales daca aveti argumente, bun simt si neaparat umor ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cainele, cel mai bun prieten al oamenilor. E clara treaba ca basescu nu e om. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ...merge (si) la cafeaua de sambata dimineata!...:)) daca ne-am pierdut cu totul simtul umorului e cam grav ...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Alex : nu ca te-as contrazice, dar eu am observat in multe cazuri ca treaba sta cam invers. asadar, se poate spune ca "omul, este cel mai bun prieten al cainelui" ;) viata confirma, mai devreme sau mai tarziu, treaba asta ! cat despre basescu : e posibil sa mai fie gasit simptatic, amuzant, hazliu, unii dintre cei care l-au votat... in cazul asta, i-as numi, pe acesti cetateni, masochisti incurabili !prefer cainele, care iti dovedeste in timp, ca nu te minte, in privinta sentimentelor sale.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Mirolara : 'neatsa ! abia ce m-am trezit, am pus de o cafea si mai dau de 2-3 ori sa vad clipul ;))simtul umorului ne poate salva macar "conditia de om", in aceste vremurile grele, tulburi... asa cum s-a intamplat si inainte de 1989 cu un alt "tatuc" !weekend placut, zambete si soare :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ...si urmeaza s-o bei in fata calculatorului citind bloguri :)ai si pateurile cu branza si ciuperci?

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Mirolara : dap, m-ai ghicit :D"black coffe"(no sugar) - dupa foarte mult timp, am lasat deoparte filtrul de cafea, caci mi-era dor de aroma cafelei la ibric.mai putin, ca nu mai am pateurile, afara-i frigulet si nu ies io pentru atat :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand a vazut tata clipul ... a venit la mine si : " Baa vino sa vezi cel mai tare cip dupa tot internetul si radea cu lacrimi " si mie mi se pare amuzant dar nu chiar asa de tare .

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)