joi, 24 iunie 2010

ARMIN van BUUREN - Armin Only 2010 MIRAGE




Vestea am primit-o azi dimineata, primind pe Twitter stirea de la casa de productie Armada apartinand dj olandez. Imediat am accesat linkul si-am ajuns aici. Apoi, am mai intrat pe cateva saituri salvate in Google Reader si-am conexat stirile de acolo.

Am aflat ca : pe 13 noiembrie 2010 fanii AvB vor celebra, ca de obicei, in locatia favorita a lui Armin din Olanda - Jaarbeurs (Utrecht) lansarea albumului "Mirage". 

Albumul va fi promovat in show-ul inceput cu ani in urma intitulat "Armin Only" printr-un turneu mondial in 15 tari de pe 5 continente. 
Acuma, vine si stirea placuta pentru fanii lui Armin din Romania. La fel ca in 2008, turneul mondial va poposi, printre primele sale reprezentatii, si in Romania.
De altfel, Bucurestiul este privilegiat in a-l primi pe Armin, imediat dupa Los Angeles, Melbourne, Sydney, probabil tot la Arenele Romane ca in anul 2008.


Atunci, asa cum v-am mai zis de cateva ori, a avut loc Armin Only 2008 - cel mai reusit concert desfasurat vreodata in Romania al unui dj din topul mondial.
Atunci am fost (alaturi de cei mai buni 2 prieteni, cu care mergem frecvent la astfel de concerte) printre cei doar 3000 de fani care am indurat o ploaie torentiala inceputa la ora 21 odata cu primele mixuri ale lui Armin ce a tinut pana la ora 06 AM. 


Revenind la stire, este foarte fain ca Armin va fi insotit si de celebrele voci din melodiile sale, nume importante precum : Sharon den Adel, Jacquelinne Govaert si alte cateva. Nu poate lipsi nici Susana care are o recenta melodie "Closer" foarte faina.

Asta desi la inceput se adunasera vreo 5000. Dupa care, printre doar cativa stropi, am  petrecut pana dimineata la 06 AM - Armin reusind un set de 9 ore fara intrerupere absolut de sensatie.





14 comentarii:

  1. PANA LA URMA AJUNGE ARMIN IN ROMANIA ANUL ASTA PE CE DATA VA ROG ASTEPT UN RASPUNS

    RăspundețiȘtergere
  2. important e ca va fi, ce mai conteaza cand :)fii pe faza, Sorana, te anunt io ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. armin, armin, armin :D am fost la bucuresti in 2008..suuuuuuuuper tare:) mai vreau :) din cand in cand mai dau un search, mai mai gasesc vreo stire ceva....sper sa vina macar la anu'

    RăspundețiȘtergere
  4. de unde aveti informatiile astea? 9 iulie 2011?

    RăspundețiȘtergere
  5. @AmAliA : buna :)nu pot sa-ti confirm data de 09 iulie si nici nu am lansat-o desi, am si eu cunostinta, despre aceast zvon. dupa cum vezi, cativa dintre cititorii mei s-au grabit sa o afiseze :) deh, nu-i putem condamna, cu totii asteptam acest concert despre care atat iti pot spune : VA FI, cu siguranta, la anul :) eu zic ca e bine, ramane sa avem olecuta de rabdare sa aflam si in mod official.dar cand aflu ceva, cu siguranta o sa aflii de la mine detalii si informatii (data, locatie, invitati speciali, etc), asa ca te invita sa mai revii, daca iti face placere ;)Cele bune, din partea mea, Amalia !

    RăspundețiȘtergere
  6. 1 Stirea cu 9 iulie 2011 nu are la baza nimic adevarat.2. Daca se va face un Armin Only Mirage la Bucuresti in nici un caz nu vor veni Sharon den Adel sau Susana ci mai degraba vocile de pe noul album: Sophie Ellis Bexter,Laura V sau Christian Burns3.Tinand cont de numarul redus de persoane din 2008 (cu toate ca au fost cele mai ieftine din toate locatiile propuse pentru Armin Only Imagine) e cu semnul intrebarii un nou Armin Only in Romania4. Decat sa merg sa o vad pe Sophie la Bucuresti ,mai bine fara..

    RăspundețiȘtergere
  7. ultima stire aparuta pe anumite site-uri (NU pe cel al lui armin): romanica scoasa de pe lista locatiilor ARMIN ONLY MIRAGE...cred ca ne ramane sansa de a vedea acest spectacol la BRATISLAVA (ptr patrick, informativ, 1100 km)...ce ziceti? ne bagam? :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Bratislava ? maxim 500 de km :)))))nu mai induce lumea in eroare, prietene ! tie iti arde sa pleci din tara si daca ar concerta Armin in Kabul, Taskent ori Ulan Bator :P

    RăspundețiȘtergere
  9. @ PATRICKdan Hey!Am auzit si eu tot felul de zvonuri, dar nu mai cred nimic:)) Asteptam surse oficiale. Cat despre solisti, in Utrecht au fost Christian Burns, Nadia Ali, Eller(bineinteles), Ana Criado, Susana si inca o tipa dar imi scapa numele. Ne-am intalnit acolo cativa din Romania, am avut si steag pe care Armin l-a vazut:)Daca va intereseaza mai multe info, am creat o pagina de facebook ptr inceput ptr fanii din Ro:http://www.facebook.com/profile.php?id=658665167#!/pages/Armin-van-Buuren-Romanian-Fanclub/119874038075171multumesc!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. MULTUMESC MULT PATRICKdan Voi fi pe faza ABIA ASTEPT CONCERTUL

    RăspundețiȘtergere
  11. Sorana si eu te mai astept cu comentarii legate de musica ce ne place noua ;)apropos, de ce nu iti faci si tu un blog ? daca vrei, te pot ajuta :)Multam fain de visita si poate ne vedem la Armin ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Abia Astept Sa Vina Armin , Daca Va Venii :D Muzica Lui E Magica ! Y!M Pt Cei Ce Vor Sa Vb Cu Mine ... Despre Armin Si Muzica Lui

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dj Liviu... cred ca itiu dai seama, va fi foarte greu sa vina Armin Only Mirage in Romania in acest an. Pe site-ul lui, sunt deja anuntate toate evenimentele pana la sfarsitul lunii august iar Romania nu este una dintre locatii.Intre timp, eu si pretenarii mei, asteptam sa ne soseasca biletele la The Mission Dance Weekend unde vom petrece fabulos in prima seara, cand vor mixa 4 DJ de top mondial : Paul van Dyk, Above and Beyond, Ferry Corsten, Gabriel and Dresden, dimpreuna cu romanii Snatt and Vix !Te mai astept, Liviu, la articole de acest gen, care te intereseaza si pe tine, din cate vad. Ori, sa comentam pe celalalt blog al meu, facut exclusiv pentru acest gen de musica : http://djpatrickdan.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)