marți, 29 iunie 2010

Armin van Buuren - ARMIN ONLY Imagine : Romania, 2008




Acum 2 ani (fix), alaturi de cei mai buni 2 prieteni, dansam pe ploaia torentiala de la Arenele Romane la concertul lui Armin van Buuren - "ARMIN ONLY". Inceput pe 28 iunie 2008 la ora 09 PM, a fost cel mai fain la care am fost pana acum, la concurenta cu cel din 2009 - Armin @ The Mission Dance Weekend - tinut pe plaja de la "Hanul Piratilor" din Navodari. S-a terminat la ora 06 AM pe 29 iunie, timp in care cel mai bun dj din lume in ultimii 3 ani, a mixat 9 ore non-stop !

Dupa 3-4 ore de ploaie torentiala (cam pe la ora asta din noapte la care scriu) mai erau doar cativa stropi de ploaie, printre care ne strecuram, in ritmurile cele mai placute de trance, progressive.
Si, mai presus de toate - muzica vocal trance - gratie vocilor de exceptie ce l-au insotit pe Armin, printre care : Susana, Jeniffer Rene si Audrey Galagher.
Spre dimineata (ora 04-06 AM), exact ca la marile concerte de afara, play-list-ul a fost format din ceea ce se cheama "classic trance hits", din anii de inceput ai acestui gen musical (1995-2000) : Veracocha - "Carthe Blanche", William Orbit - "Adagio for strings", Delerium - "Silence" sau acest "Touch Me" lansat de Cassandra Fox si remixat de Armin - prezentat mai jos !
Nu a mai contat, ca mi s-a umplut camera de apa, ori ca storceam tricoul la un sfert de ora ! Va imaginati, ce va fi la "ARMIN ONLY" 2010, cand Armin va promova si in Romania albumul sau ultim "MIRAGE" !
Apropos, daca sunt doritori, pentru concertul lui Armin ce va fi probabil la toamna (data oficiala nu e anuntata), sa ma anunte din timp pentru a rezolva cu transportul si procurarea biletelor din timp.
                                                                                                                       
   


You'll always be my baby
I'm always thinkin of you baby
yeaahh

Touch me in the morning - and last thing at night
keep my body warm baby, - u know it feels right
take it a little higher - i'm takin it too
tell me what your feelin - i'll feel it with you

We cant always understand what we are shown
how was i supposed to know our love would grow
Move a little closer - make sure i'm lookin up
heal me with your loving - i need you so much, 
i need you so much , i need your so muchhh
yeahhhh - Ohh ohhhh

We cant always understand what we are shown
how was i supposed to know our love would grow
We cant always understand what we are shown
how was i supposed to know our love would grow
You touch my mind in special places
my heart races with you
i'll take your love and i'll take my chances
I'll take them with you... 

2 comentarii:

  1. Cand am intarat pe net sa vad daca ajuge anul acesta Armin in romania si am vazut blogul tau mi-ai luminat ziua Nu am ajuns pana acum la concertul lui armin din cauza unor probleme dar anul asta nu-l pierd chiar daca trebuie sa vin in genunchi.Rugamintea mea mare este sa ne spui si noua data concertului .multumesc Sorana Armin Forever

    RăspundețiȘtergere
  2. draga Sorana, vad ca iti place mult acest gen musical, atmosfera si euforia degajata la aceste concerte. te inteleg bine si te asigur ca voi face in continuare recenzii si anunturi despre acest gen musical. eu te astept sa revii in continuare la mine pe blog pentru a afla exact data concertului. totul depinde de cum isi va programa ARMIN turneul mondial. sper ca ai citit si articolul meu precedent in care te informam despre turneul ARMIN ONLY 20010 care va promova ultimul sau album - MIRAGE.acolo, AvB ne spune ca Romania, ca de obicei, se afla printre primele sale tinte, iemdiat dupa Jaarbeurs (Utrecht-Olanda : 10 noiembrie 2010). asa ca, eu zic sa asteptam cumintei anuntul oficial de la Armada (casa de productie care organizeaza turneul mondial) iar din partea romana probabil cei de la The Mission :)PS - pt alte detalii ne auzim pe Y-Messenger : ID-ul meu : ecstravaganzzaweekend linistit si ne vedem la ARMIN ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)