joi, 26 martie 2009

Cupa Presei din Vrancea la fotbal !

Presa locala vranceana ne informeaza despre o competitie de fotbal (probabil "futsal", cu regulile specifice aceseti competitii) ce va avea loc la sfarsitul acestei saptamani, la Sala Polivalenta din Focsani. Evenimentul colegilor din mass-media locala, se numeste "Cupa Presei". Organizatorul competitiei este Directia pentru Sport Vrancea.

Participantii - formatiiile din mass-media locala vranceana sunt : Ziarul de Vrancea, & Jurnal de Gherila, Monitorul de Vrancea, Realitatea TV Focsani, Atlas TV & Sportul de Vrancea, Focus TV & Sansa, Corect. 

Ziarul de Vrancea ne informeaza ca, echipele vor fi obligate sa prezinte in teren, cel putin trei jucatori de la trustul media si doar doi “straini”. Acestia pot fi jucatori amatori, care nu sint legitimati la nici un nivel si nu sint arbitri de fotbal, de orice nivel. Ziarul de Vrancea a ocupat la ultima editie locul doi, dupa ce a pierdut dramatic finala competitiei. Echipa celor de la Ziarul de Vrancea, o puteti gasi la articolul din link.

Monitorul de Vrancea ne da lamuriri despre programul Cupei Presei:
Sambata :
*15.00 - 15.45 sfertul 1
*15.45 - 16.30 sfertul 2
*16.30 - 17.15 meci intre pierzatoarele din sferturi.
Duminica :
*15.30 - 16.15 semifinala 1
*16.15 - 17.00 semifinala 2
*17.00 - 17.45 FINALA MICA
*17.45 - 18.30 FINALA MARE.


Restul colegilor din massmedia locala nu au detalii despre competitia din uichend asa ca, 2 surse sunt suficiente.

PS
: am fost cat se poate de obiectiv in aceasta informare ; sa nu va asteptati sa fiu la fel si Sambata ! Fie in tribuna, fie intr-o eventuala echipa ! Asta, ramane de vazut !

Oricum, sub semnul "FAIR-PLAY-ului", al respectului pentru fotbal si fata de colegii din massmedia, va trebui sa se regaseasca si aceasta competitie. Sa nu rasara mici animozitati, iar prieteniile dintre noi sa ramana dincolo de unele interese si concurenta din piata.

UPDATE, la stirea de mai sus : am primit, "PE SURSE", programul meciurilor ce vor avea loc la Sala Polivalenta, Sambata si Duminica, din cadrul "CUPEI PRESEI VRANCENE" :

* Grupa "A" : Ziarul de Vrancea, Sansa, Monitorul.
* Grupa "B" : Corect, Atlas Tv, Realitatea Tv.

Sambata - 28 martie :
* 15,00 : Ziarul de Vrancea - Sansa
* 15,45 : Atlas Tv - Corect
* 16,30 : Ziarul de Vrancea - Monitorul
* 17,15 : Atlas Tv - Realitatea Tv
* 18,00 : Sansa - Monitorul
* 18,45 : Corect - Realitatea Tv 

Duminica - 29 martie :
* 15,30 : 1A - 2B - prima semifinala
* 16,15 : 2A - 1B - a doua semifinala
* 17,00 : finala MICA
* 18,00 : finala MARE

Programul e putin modificat decat cel anuntat initial de colegii de la Monitorul. Luati in calcul orele anuntate recent. INTRAREA este LIBERA.

8 comentarii:

  1. hey, multam fain, Alex !uichend placut j tie, oricum, urmatorul o sa fie de munca !;)

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-o eventuala echipa?Sa inteleg ca perioada de transferuri nu s-a incheiat? :))oricum vad ca ti-ai pregatit deja tricoul, ba chiar si sponsor :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Alibus : hey, multam de visita, intai de toate !Am lasat indoiala sa pluteasca asupra presentei mele intr-una din echipe, pt ca nu tin sa ies in evidenta. O sa intru cu placere sa joc insa, cu grija, in urma a 2 accidente la genunchi, de la inceputul anului. Destul de dureroase.Dar, daca e sa am un discurs de "fotbaliator, proaspat selectionat", iata cum l-as vedea :Deci sunt incantat ca am fost selectionat, toata noaptea n-am dormit cand m-a sunat pretenii mei si mi-a zis ca si ei este alaturi de mine si imi doreste sa joc si sa dau totul pe teren.O sa facem totul ca sa castigam, sper sa ne dorim victoria mai mult decat adversarii nostrii.Oricum, daca nu stiati, mingea este rotunda...PS : Alibus, lista din ce cunosc, e inchisa, ieri a avut loc tragerea la sorti a meciurilor. Le voi anunta pe Blog, in curand.Tricoul e facut de multisor, m-am jucat pe saitul GSP, cred. Is cifrele mele norocoase, ca sa zic asa...Prezenta mea nu poate fi decat intr-un din echipele de mai sus, desi am amici si la alte ziare locale.Ramane de vazut, la care echipa voi juca si cat anume, pentru ca suntem destul de multi, intr-o echipa de numai 5.Dintre acestia, unul e portarul, 3 is de la acea publicatie, noi ne rotim cate unul pe singurul loc liber, al "stranierrilor" cum bine zicea amicul meu Dan.Te invit si pe tine, in uicnehdul asta - Sambata si Duminica dupa amiaza, de la orele 15,00 sa urmaresti meciurile, daca iti permite timpul.Sper sa fie mult FAIR-PLAY, nu accept duritatile in joc sau in limbaj, la final vreau sa ma salut cu toti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dan,Te inteleg perfect in faza cu ghenunchiul. Eu am patit ceva asemanator intr-un meci la facultate si de atunci orice tentativa de a mai juca fotbal se incheia destul de rapid cu dureri mari de ghenunchi.Din pacate nu pot onora nici ca spectator invitatia ta pentru ca desi sunt focsanean acum locuiesc in Bucuresti, iar weekendul asta nu ajung pe acasa.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau pentru ce ai patit si tu ! Sa ai grija, sa folosesti fase elastice, masaj local cu gel (iti recomand Ketonal, e peste celelalte, e pt dureri locale si e puternic). Si, genunchiere, daca ai, eu folosesc des.E periculoasa o recidiva la genunchi si, pe mine, asta m-a speriat f tare acum 2 luni, cand am simtit ca-m fuge genunchiul, alunecand pe o zona usor umeda, pe un teren sintetic, acoperit.In plus, am mici intinderi cand fac sprinturi, miscari bruste, desi, asa mi-e stilul "imprevizibil"...Daca joc va tb sa ma rezum la pase bune, desi is genul care se descurca mai bine in fata, unde is un fel de Inzaghi, combinat cu Ba(la)nel. Adica, imi place sa depun efort si sa fac pressing, ciupind mingi trimise neatent intre adversari...Iti doresc uichend placut !

    RăspundețiȘtergere
  6. dap,Am deja 2 bandaje elastice dar chiar si asa cand il fortez am senzatia ca se indoaie in directia gresita (si, da, am fost la doctor, am facut radiografii, etc). inca nu mi-am luat o genunchiera profesionala insa.Pana atunci incerc sporturi care implica ceva mai putin folosirea piciorului, tenis de exemplu.weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu, tocmai am luat decizia de a NU juca la aceasta competitie, in urma unor dureri ce le resimt la genunchi si a unei accidentari cu care m-am ales (chiar) in seara asta.mi-am anuntat colegii, sper sa ajung maine sa-i sustin la Polivalenta.e mai important genunchiul si sanatatea mea, decat o banala competitie, unde, de multe ori, razbat orgoliile si duritatea unora in joc.sper sa ma insel dar, daca am dreptate (si nu-mi doresc) am luat cea mai buna decizie.ca atare, pot devoala si echipa pe care o sustin, acum ca sansele mele de a intra, sunt de maxim 9%.Forzza Ziarul de Vrancea & Jurnal de Gherila !Cel mai bun portar oricum va iesi I.B. prietenul meu, iar jucatorul cheie - asul din maneca, va fi S.O.Cel putin, in seara asta, la meciul de antrenament, a fost de sensatie S.O.Genunchiu' ma-ti, gata...agatz ghetele-n cui pt o lunga perioada.Ma apuc de tenis de masa, ca si tine, Alibus !Uichend linistit si, fereste-ne Doamne, de (alte) accidentari !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)