miercuri, 25 martie 2009

Cristi Minculescu continua legenda IRIS !

Discutam aseara pe Yahoo Messenger cu un amic (Adi) cu care am fost la Concertul IRIS, din august 2008, la Teatrul de Vara din Costinesti. 
Ne gandeam cat de norocosi suntem sa-l avem aproape pe Cristi Minculescu si baietii din trupa IRIS. Fara discutie, IRIS este, dupa PHOENIX, trupa reprezentativa a musicii romanesti. Si, nu ma refer doar la genul rock, ci la tot ce inseamna musica, in ultimii 50 de ani, cel putin. Zic io..
Alaturi de alti colegi cu care am fost la mare, ne-a incantat seara desi, foarte plina, nu era locatia. Cristi si trupa IRIS au fost aceiasi profesionisti amintindu-ne de vremurile de dinaintea lui '89 si semnificatiile puternice ale Costinestiului pt cei mai rebeli, care incantau acele generatii. Au fost la aceeasi inaltime, chiar daca audienta nu era f numeroasa.
A fost ultimul meu concert IRIS, penultimul fiind in Focsani la Restaurant INTIM ! Abia il astept pe urmatorul, asa ca ... sa ai multa sanatate CRISTI, sa te refaci cu bine si te asteptam sa ne (in)canti sufletele !


Doamne, da-i putere lui CRISTI sa continue "Legenda Iris" ! 

IRIS - "Vis pierdut" !
"Tot ce-am vrut a fost ca timpul sa mai stea
Nu mai mult ca viata mea...
Nu imi pare rau de anii ce-au trecut
Ei mi-au dat ce n-am avut..." !

2 comentarii:

  1. Dupa cum spunea si Tudor Chirila,Iris este o trupa de gladiatori si nu vor murii niciodata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tudor e un tip de ecsceptie, la fel precum ai sai parinti !IRIS ESTE SI VA FI !MEREU !;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)