vineri, 16 ianuarie 2009

Alesha Dixon - The boy does nothing !

Am prins doar cateva franturi dintr-o melodie difuzata pe unul din posturile TV si, cum mi-au placut ritmurile, au cautat-o pe Google. Am gasit-o destul de repede. Imi place e ca e ritmata piesa si cred ca o sa ramana destul de cunoscuta si peste ceva vreme. Asta daca nu cumva e deja cunoscuta si doar eu am aflat mai tarziu, e posibil !
Nu sunt topit dupa genul salsa, latino sau R'nB, nici macar nu stiu in ce gen se incadreaza piesa dar, pentru cateva minute, eu zic ca poate aduce ceva pozitiv, energic in atitudinea fiecaruia, in zilele in care n-avem chef de nimic.
In plus ma ambitioneaza sa imi revin mai repejor cu problema ce-o am la genunchi, care ma va tine deoparte de vreun meci de fotbal pentru macar 6 luni. N-am fost niciodata un bun dansator dar imi plac unele ritmuri precum cel din video-clipul acesta. Uneori le si incerc, desi sunt stangaci.
Noroc cu Nicu Dirilie, prietenul meu, instructor de dans sportiv, care face o treaba foarte buna pentru cei pasionati din Focsani, prin cursurile care le tine. Poate incercati, asa ca vi-l recomand cu incredere ! La sugestia lui, va invit pe urmatoarea adresa, a Scolii de Dans "CORAZON LATINO" cu care Nicu are o buna colaborare!

2 comentarii:

  1. Si eu zic sa te apuci. E minunat sa dansezi. :)P.S. Piesa se incadreaza in genul de dans "jive".

    RăspundețiȘtergere
  2. multam fain de precizarea genului de dans, este bine-venita !totul are un inceput, piesa asta o ascult cam de cel putin 2-3 ori pe zi, imi place teribil de mult !doar ca am meniscul si ligamentele ceva mai sensibile dupa 2 accidentari si, mi-am luat repaus, de la Saptamanala ora de fotbal de Marti !Cele bune cu blogul, multam de vizita si mai pofteste !

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)